Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

de ware?

Sylla
16 jaar geleden

Een aantal jaren geleden jaar of 5 ...

Heb ik een intense droom gehad over de familie van de man waar ik nu zwaar verliefd op ben en van hou ..
Maar op dit moment buiten mijn berijk is ...

De Droom was dat we ergens zijn familie (z,n ouders en en broers en zussen)en mij samen moesten vluchten voor het geen wat buiten was en we aan het wachten waren waar hij bleef ...
Zo,n intense warmte en liefde voelde ik voor hem het leek of ik al jaren bij deze familie hoorde ..

Verklaring van een toenmaligge vriendin van mij was dat dit de verklaring was dat hij de ware voor mij is ...

Toen eigenlijk nooit echt bij stil gestaan wel die intense warmte en verliefdheid gevoeld maar het rare is dat nu jaren later dit gevoel mij maar niet los wil laten ...

en kwa horoscoop zijn we voor elkaar geschapen zoals vermeld in de horoscoop (in bijna elke die ik lees )

Graag zou ik willen dat u misschien hier ook een reactie op kan geven ...

met vriendelijke groet

Sylla

16 jaar geleden

Hoi Sylla.

Familieleden en bekenden kunnen in de droom vaak van de één in de ander veranderen. Dergelijke verwarrende dromen zijn moeilijk uit te leggen en het beste kan gekeken worden naar de overige inhoudt van de droom. Het duidt in ieder geval op geestelijke verwarring in het waakbestaan van de dromer.

Wie in de droom nog net op tijd aan iets kan ontsnappen kan in het waakbestaan nog maar net uit een gevaarlijke situatie ontsnappen. Let er op waaraan of waaruit we in de droom weten te ontsnappen. Dat kan die vriend zijn die niet kam opdagen,

Soms is de liefde in de droom in het waakbestaan de liefde die we voor onszelf voelen, of juist het gebrek daaraan. Om dromen over liefde juist te kunnen verklaren moet naar de gehele inhoudt van de droom worden gekeken.

kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.