Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

liefde en verdriet

lin.
16 jaar geleden

Hoi,

ik heb vaak rare dromen ben het tegenwoordig wel gewend. Maar soms word je wakker met een ongemakkelijk gevoel en dat roept vraagtekens op en je voelt je ongemakkelijk de hele dag. Dit heb ik vandaag.

Ik heb gedroomd dat er een jongen op me af kwam (Ik ken hem zelf heel vaag heb hem ooit 1x gezien) en die was zo lief tegen mij. Ik had verdriet in me droom omdat ik de weg kwijt was. Hij hielp me hiermee maar in me droom kende ik hem ook al langer dan vanacht zo voelde het. Hij sloeg een arm om me heen en liep met me verder. We kwamen bij een groep vrienden en hebben heel gezellig gehad ik had een verliefdheids gevoel en hij ook naar mij wat die zei. Ik was op een gegeven moment in me droom heel verdrietig om dingen kan me niet herrineren wat maar daar steunde hij mij ook in.

Ik heb zelf al een vriend al 4 jaar en dan komt erineens in me droom een andere jongen die mij echt een gevoel geeftdat ik er ben en verliefd ben op hem..
Nu loop ik al de hele tijd met gevoel dat ik iets moet oplossen en vraagtekenen oproept bij mij.
Kan iemand dit uitleggen wat het ongeveer betekend.

Groeten linda

16 jaar geleden

Hoi Linda.

Die vriend in je droom, dat is een vriend uit je vorig leven die nu een soort helper is op je levens weg en heeft je weer op het juiste spoor gezet.

Vrienden die we in de droom zien zijn meestal de schaduwen van onze eigen ziel.

Het vervolg van je droom zegt het al, hij steunde mij en dat zal hij ook blijven doen en als het moeilijk wordt kan je hem ook vragen om raad, ook misschien in en form van een droom.

Dus Linda kijk wat er verder gebeurd en let op.

Groeten H@ns.