Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

uitelkaar? : (

maaktnietuitwie
16 jaar geleden

De laatste tijd gaat het niet zo goed tussen mij en mijn vriend dus laatst droomde ik dat doordat het niet goed ging dus dat we uitelkaar gingen en toen waren we bij een discotheek tijdens uitgaan en er kwamen liedjes enso ik keek hem de hele tijd heel verdrietig aan hij keek ook steeds en toen kwam die liedje van tijdmachine van dio op mijn vriend vind dat zo'n mooi lied dus op het stukje van ik mis je ofso keekt die zo naar me er waren ook van die jongens die de heletijd met me zaten te flirten enso maar ik had geen zin in ze dus ik duwde ze weg toen kwam mijn vriend en hield me vast we keken elkaar recht in de ogen aan en toen begon ik te huilen en hij begon me te knuffelen en toen werd ik wakker en ik had traanogen maar het rare is dat ik toen op mijn ipod dat liedje aan het luisteren was
maar mijn vraag is dus betekent dit dat het uitgaat : (?

xx maaktnietuitwie

16 jaar geleden

Hoi maaktnietuitwie.

Voor de uitleg is het van belang te onthouden of we huilen van blijdschap of van verdriet.

Dat geldt ook als we huilen om zorgen uit het waakbestaan. Het huilen in de droom lucht op, waarbij we snel weer aan iets nieuws kunnen beginnen omdat we het oude achter ons laten.

De inhoudt van het lied kan veel duidelijkheid geven en bevat vaak belangrijke aanwijzingen. Slechts weinig mensen dromen over liederen.

Volgens vele analytici, ook volgens Freud, was de knuffel(omarming) in de droom een weerspiegeling van het verlangen naar
geslachtsgemeenschap. Toch menen veel moderne uitleggers dat het meer gaat om de behoefte aan geborgenheid

Ik denk dat de aanwijzing in het leidje zit en dat liedje kan ik niet

Groeten H@ns.