Hee iedereen,
Ik ben al tijdje mijn dromen hier aan het verklaren, maar vandaag kom er niet helemaal uit. Ik vraag me af of iemand mij kan helpen.
Ik heb vanacht dit gedroomd en ik was/ben nog helemaal van streek. Werd huilend/schreeuwend wakker.
Dit was mijn droom:
Ik sta bij een vriend E van mijn vriend I voor de deur te huilen en ren weg als die opendoet, dan sta ik boven aan in een drukke ruimte soort van uitgaanscentrum te huilen en die vriend E zoekt mij, maar een andere vriend B ziet mij huilend staan en komt naar mij toe, en E ook op dat moment, dan zeg ik dat mijn vriend I het uit heeft gemaakt, en ik val in elkaar, ik ga helemaal kapot en er komt gewoon niks anders dan tranen meer uit mij. Ik schreeuw, maar niemand hoort mij en bobby en evren snappen het maar niet, ik word gek en trap iets in van glas, en snij in mijn polsen. Dan sta ik opeens opeens op een podium van een concert en iedereen zingt dat ik lelijk ben en dik en dat mijn vriend wel wat beters kan vinden en dan zingt mijn daarna, ik wil je nooit meer terug. Nooit meer! En dan val ik helemaal in elkaar midden op het podium, mijn leven zie ik niet meer zitten, en dan snij ik mijn polsen door. En de enige die mij dan probeert te helpen is vriend b, en de rest lacht mij allemaal uit.
Kan iemand mij hierbij misschien helpen.
liefs
James dean