Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Koffie?

Ik
16 jaar geleden

Ik droomde vannacht over de jongen die ik erg leuk vind. We kletsen heel fijn samen in een soort restaurant. Daarna zei hij dat hij even koffie voor ons wilde gaan halen. Hij liep weg en ineens zag ik een soort koffie in 'beeld'. Maar toen rende ik keihard weg, want ik dacht dat hij die koffie niet voor mij wilde halen en dat ik het verkeerd begrepen had. Ik was bang dat ik er nog zou zitten, terwijl hij met die koffie aan kwam en het helemaal niet voor mij bedoeld was.

even later liep hij naast z'n broertje in het winkelcentrum. Hij vroeg waarom ik weggelopen was, toen zei ik dat ik dacht dat die koffie niet voor mij, maar voor z'n broertje bestemd was. Toen liet hij weten dat hij het jammer vond dat ik weg was gegaan en het niet helemaal snapte, hij was bedroefd. Ik voelde me ontzettend ongelukkig en raar dat ik zo dom was om weg te lopen terwijl die koffie dus wel voor mij bestemd was.

Daarna was m'n droom afgelopen.
Heeft iemand een idee wat dit betekent? Ik vond het namelijk wel een erg rare droom en ik snap er niet erg veel van.
Groetjes.

Ik
16 jaar geleden

(voordat hij die koffie wilde gaan halen vroeg hij trouwens nog of ik nog even wilde blijven met hem & dat hij koffie voor ons zou halen. Ik wilde dat op dat moment héél graag, maar durfde dit moeilijk te zeggen.. dus ik zei een soort half, murmelend ja.)

Ik
16 jaar geleden

Iemand??