Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Verliefd op een ander

MM
16 jaar geleden

Ik heb meer als een jaar een relatie, maar de laatste tijd veel ruzies enzo. Sinds een paar weken droom ik elke keer over een klant met wie ik erg goed op kan schieten. Zijn vriendin heeft hem een tijdje geleden laten zitten voor een ander en ik heb veel met hem gepraat daarover. Ik droom dat ik bij hem op visite kom en hij me dan verteld dat hij eigelijk al een tijdje verliefd op mij is, we drinken samen wat en dan hebben we seks.

Wat kan dit betekenen??

16 jaar geleden

Hoi MM

Geslachtsgemeenschap heeft niet altijd met seks te maken. Vaak betekent het geestelijke bevruchting, voldoening en een geestelijke wedergeboorte. Dromen we over geslachtsgemeenschap met iemand anders dan de eigen partner dan zijn we mogelijk niet helemaal tevreden over het intieme contact dat we met onze partner hebben.

Je schrijft het zelf al, dat de verhouding van je vriend niet optimaal is, vandaar dat je in je droom vreemd gaat, als het ware een uitweg zoekt voor je verlangens.

Groeten

H@ns.