Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

girl+girl=??

indewar
15 jaar geleden

Hoi,

Ik ben een meid in een hetero relatie.
Maar de afgelopen week heb ik al een aantal keer gedroomd dat ik lesbisch ben. Ook heb ik in een van deze dromen seks met een meid, en een geweldig orgasme(nog nooit zo goed gehad in het echt haha). Nou vraag ik me af wat de betekenis hiervan kan zijn. Moet ik mijn geaardheid heroverwegen of is het iets anders?

Eergisteren was ik na aan het denken over of ik lesbisch kon zijn en ik toen bedacht ik me dat ik dan nooit op een 'normale' manier kinderen zou krijgen. Toen ik daarna naar bed ging had ik een droom waarin het even heel erg stormde en toen ik naar buiten ging zaten er een pinguin en een klein eskimo meisje in de achtertuin. Ik kreeg meteen een hele goede bond met dit meisje en ik vraag me af of dit betekend dat adoptie ook een hele goede optie voor mij is?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen wat licht op mijn dromen te schijnen want ik ben echt heel erg in de war.
Alvast bedankt:-)

ME
15 jaar geleden

Hay hay,

ik denk dat je niet bang hoeft te zijn hoor.
Ik droom het ook wel eens, heb al 2,5 jaar een vriend en heb echt nog nooit gevoel gehad voor een meisje.
Misschien een keer voor een avontuurtje maar een relatie zal ik er nooit mee willen, daarvoor vind ik mannen veel te leuk!
Misschien is dat bij jou dus ook zo dat je dat misschien een keertje zou willen of iets?

En over dat je na zat te denken over adoptie en het daarna droomde, ik denk dat je er gewoon veel over na heb gedacht en dat je dat daarom droomde. Want een droom is meestal een verwerking van het echte leven.