Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

heerlijke droom, balend wakker omdat het niet echt is!

VTH
15 jaar geleden

Hebben jullie dat ook weleens, droom je heerlijk, wordt je wakker om naar je werk te gaan en dan baal je heel de dag omdat de droom niet de werkelijkheid is.

Ik ben een gezonde, vrijgezelle, nederlandse jongen van 22.

---
Mijn droom van vannacht.

Mijn buren hebben een dochter (in werkelijkheid hebben ze die niet). Bloedmooi was ze, maar helaas wel bezet. Na een aantal keren uit het raam gekeken en haar geobserveerd te hebben, de stoute schoenen aan getrokken en bij hun aangebeld. Kennis gemaakt en in gedachten dacht ik dat ik wel een kansje maakte. Toen ze haar vriend voorstelde weet ik nog goed dat ik baalde maar het nog niet opgaf.
Daarna ben ik een gedeelte kwijt. Ik weet dat ze op een gegeven moment haar enkel/been verzwikte en naar de EHBO moest..ze werd achterin de auto gelegd en ze vroeg of ik aub met haar mee wilde gaan (niet haar vriend maar IK), ze hield de hele weg mijn hand vast en keek me steeds heel lief aan! Haar vriend werd jaloerser en jaloerser en stapte kwaad uit.
Ik had het idee dat het wel erg goed klikte en dat ze mij ook wel zag zitten (i.t.t. haar vriend)
---

En toen, tja, toen ging helaas de wekker!!
En nu op het werk, als ik er aan denk baal ik best dat het niet de werkelijkheid is

Wilde hem even hier plaatsen, als iemand een betekenis heeft ook altijd welkom, maar alleen het al hier kwijt kunnen is al best fijn!

Jaap
15 jaar geleden

Je bent gewoon desperate.

carry
15 jaar geleden

misschien is het tijd voor een nieuwe liefde :)
of je was gewoon ontzettend geil dat kan natuurlijk ook, je bent ook niet voor niks een man hè ;)

neuken? haha ik kon het niet laten :P

Vr6_21
15 jaar geleden

Ik ken niet geloven wat ik lees, ik had bijna hetzelfde droom als jij, alleen ging mij droom over de zusje van een kennis van me. Ik ken me het niet helemaal meer herineren het is alweer zo'n 2 maanden geleden.

Het meisje waarover ik droomde is een meisje die vroeger bij mij in de klas had gezeten vanaf groep 3 t/m groep 8, en woont (nu nog) bij mij in de straat. Ik ken haar broer goed, ik weet niet meer precies hoe het begonnen was, maar ik was met haar, en haar broer een beetje aan het rondhangen, op een gegeven moment gebeurde er iets, waardoor zij haar voet kneusde, en ze vroeg MIJ om haar te brengen naar het ziekenhuis ( terwijl haar broer er ook was, vroeg ze het toch aan mij) haar broer werd boos op der, omdat die vond dat zei het aan hem moest vragen, tenslotte is hij haar broer. Maar dat wou ze niet, ze wou per-cé dat ik haar bracht. waarop ik ruzie kreeg met der broer. Na een tijdje (na een heleboel gebekvecht) bracht ik haar naar het ziekenhuis SAMEN met haar broer, ik nam plaats achterin naast haar, en haar broer reed de auto naar het ziekenhuis.

een gedeelte kwijt.

Nadat ze was geholpen bij het ziekenhuis ging het geruzie met haar broer door, op een gegeven moment was die kwaad weggegaan, en hij vertelde haar dat ze niet meer thuis mocht komen, omdat ze loopt te flirten met mij. Dus we wisten niet zo goed meer wat we moesten doen, ik kwam op een gegeven moment met het idee om naar mij huis te gaan, dat vond ze oke. Eenmaal thuis aangekomen begon ze me hartstochtelijk te zoenen, en ik droeg haar naar mijn kamer en legde haar op me bed, ( de rest raad je natuurlijk al) we waren heel de dag bezig,

Ik werd wakker, en even (5 sec ofzo) dacht ik dat het allemaal echt gebeurd was, maar dat was HELAAS niet zo, het was allemaal maar een droom, ik baalde als een stekker. En heb nog nooit zo'n droom gehad, het leek net echt!

''Creepy'' dat ik een soortgelijk droom heb gehad als jij VTH. Ik vraag me dan ook af wat het betekend, Die droom was gewoon TE LEKKER!!

Voor wat het waard is, ik ben 21jaar en vrijgezel, mischien is het dat wel, het vrijgezel zijn, stiekem toch verlangend naar een vriendin weer? Naaah, denk het niet, ik ben een ''happy single'', en kom genoeg aan me trekken, dus daar zal het niet aan liggen.