Ik heb een poosje geleden iets met een jongen gehad, en uit het niets was het over tussen ons, en had hij binnen een week een andere vriendin.
hij heeft mij nooit verteld waarom hij niets meer met mij wou, en hij heeft verder nooit meer contact met mij gezocht.
ik kom hem af en toe tegen in zijn auto, maar verder niet meer in real-life gezien.
ik denk nog wel vaak aan hem, en ik mis hem ook.
nu heb ik sinds een week telkens dromen over hem.
hij verschijnt in mijn dromen op de raarste plekken, en dan neemt hij mij in zijn armen, en zegt sorry, en dat hij heel erg spijt heeft van alles.
of hij komt op msn ( waar ik heb niet meer op heb, geblokt waarschijnlijk ) en ik vraag hem naar de reden waarom hij geen contact meer met mij wil hebben.
dan zegt hij dat hij van me houd, maar dat het niets zou worden omdat ik toch geen seks met hem wil hebben.
ik vind het zulke aparte dromen he, en waar ik het meest mee zit, is dat ik dus nooit meer met hem gepraat heb.
hij heeft mij gewoon uit zijn leven verbannen in het echt, en ik zit daar wel erg mee.
ik snap mijn dromen dus niet, en ik weet niet wat er met mijn dromen bedoeld wordt.
vanochtend weer, mijn hele kussen was nat van de tranen, en ik heb dus in mijn dromen gehuild, maar ook in het echt.
dit is nu al 3x gebeurd, dat mijn hele kussen nat was van echte tranen.