Beste lezer of lezers...
Ik heb een relatie achter de rug van ongeveer 6 jaar.
Toen zij ervoor koos om weg te gaan hebben wij ongeveer anderhalf jaar (trouw)
nog contact met elkaar gehad, ondanks dat het eigenlijk 'uit' was..
Vandaag, twee jaar later, heb ik haar nog niet kunnen loslaten en knaagt dit ontzettend aan mij.
Bijna elke nacht droom ik zo heftig over haar, zo intens, zo reëel.... Alsof het echt gebeurd was.
Deze dromen blijven dan ook de rest van de dag bij mij, en ook deze kan ik niet loslaten.
Maar in mijn dromen werd ik keer op keer afgewezen en verlaten door haar en koos ze steeds opnieuw
voor die ander.
(Dit is trouwens ook daadwerkelijk gebeurd. Ik ben zoals hierboven vermeld, anderhalf jaar met haar
om blijven gaan. Steeds kwam ze een ander tegen die dan met haar naar bed ging, maar achteraf niet meer dan dát bleek te willen.
Oftwel ; ik was weer goed genoeg. Althans, op zulke momenten zag ze dat ik wel echt om haar gaf,
in tegenstelling tot de personen die haar blijkbaar alleen voor de sex wilden.
Toen kwam er na anderhalf jaar een ander, waar zij dan pertinent voor koos, zoals hij ook
voor haar en mocht ik oprotten om het maar even te stellen zoals het is.)
Echter is er een verandering welke ik niet weet te plaatsen....
Namelijk; mijn ex komt terug bij mij, spijt hebbende dat ze bij mij is weggegaan,
en verteld mij dan hoezeer ze iets miste, en de conclusie trekt dat ik was wat ze miste.
Oftewel er vindt een soort van wederkeer plaats, ze openbaart dan haar liefde voor mij... en van mijn kant uit een soort van vergeving...
Ik neem haar dan in de armen en alles is weer goed.
Dit vreet enorm aan mij... En ik vraag mij dan ook constant af
wat dit kan betekenen... Want hoeveel ik ook nog steeds van haar hou of haar terug zou willen,
weet ik dat dit niet wederzijds is. Maar zoek ik een antwoord hierop...
Wanneer iemand mij hiermee zou kunnen helpen dan zou ik diegene dankbaar zijn.
Met vriendelijke groeten,
Peter