Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
Sex met mijn beste maatje
Leentje1
15 jaar geleden
Heb deze nacht gedroomd dat ik, sex had en zeg wel passioneel met mijn beste maatje. Begrijp het niet
goed hoe ik dat kan dromen, terwijl die een vriendin heeft, terwijl hij gelukkig is met haar en kan schiet ook
goed met haar ook.
margit
15 jaar geleden
ik droomde ook zoiets! in mijn droom waren er 2 personen en ze waren allebei mijn beste vriend! de ene persoon was hem als gewoon mijn beste vriend zoals ik hem ken en gewoon een vriendin heeft (die ik indd ook graag mag) en de andere persoon was mijn beste vriend die mijn vriendje was.. het was zo raar!! ik heb de droom nu al 3 keer gehad en
ik wil weten wat het betekend! ik kan amper voorstellen dat hij mijn vriendje zou zijn.. eigelijk helemaal niet.
antwoord
15 jaar geleden
ik heb ooit eens gelezen dat als je droomt dat je sex hebt met iemend tot wie je je niet persee sexueel aangetrokken voelt, het betekent dat je meer of dieper in contact met diegene wil komen. hopelijk heb je daar iest aan!