Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Die jongen

Madelon
15 jaar geleden

Hallo iedereen,

maanden lang droom ik over een jongen, die ik nog niet zo lang in het echt ken. Of ik droom dat hij verliefd op mij is, of ik droom dat ik hem leuk vind.
Of zelfs beide. Als ik over hem droom, heb ik altijd heerlijk gedroomd. En verlang ik zelfs naar deze dromen.
Wil dit zeggen dat we binnenkort een relatie krijgen? Als ik hem in het echt zie, heb ik overigens niet echt het gevoel dat ik verliefd ben.

Ik hoop dat iemand me hierop antwoord kan geven,

Madelon.

Ataum
15 jaar geleden

Hey Madelon,

Ik heb echt exact hetzelfde.
Ik heb een nieuwe collega (ik ben overigens 17) en toen ik hem voor het eerst zag dacht ik "wow". Niet gelogen.
Maar ik liep dus echt een hele tijd af te vragen of ik hem wel of niet leuk vond. Als in, ik wist wel dat ik hem leuk vond (en vind) maar het is niet echt verliefdheid.
Ik heb ook van die dromen waarin ik droom dat hij verliefd op mij is, dat ik hem leuk vind of dat we iets hebben. En ik vind die dromen ook altijd fijn.
Ik wist zelf niet wat dit zou kunnen betekenen, maar ik krijg nu ineens een idee.

Misschien wil je graag duidelijkheid hebben. Wil je duidelijkheid vanuit hem (dat hij jou leuk vindt) of vanuit jezelf (dat jij hem leuk vindt). Maar je wilt wel dat dit positief is (dus niet dat de een de ander niet mag).
Ik weet bijvoorbeeld van mezelf dat ik het helemaal niet erg zou vinden als ik iets met deze jongen zou krijgen.

Hopelijk heb je er iets aan, en hopelijk is er nog iemand die Madelon (en mij daar ook een beetje bij) kan helpen.

Groetjes!
Ataum