Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

vreemdgaan

Onzekertjuh
15 jaar geleden

Sinds een week droom ik dat mijn man vreemdgaat, notabene waar ik bij ben. (met de vriendin van zijn broer) In mijn droom is ze gewoon een meisje en niet de vriendin van. In mijn droom voelde ik mij hopeloos eenzaam ook al deed mijn man zijn arm om mij heen terwijl hij bezig was. Ik vroeg hem of het al vaker was voor gekomen dat hij met haar naar bed ging, waarop hij antwoorde alleen vanmorgen, want gisteravond was ze niet zo lekker in orde.

Volgende droom: Mijn man en ik gingen naar ons stam cafe (cafe ben ik nog nooit geweest maar in mijn droom was het heel vertrouwd)
Er kwam een meisje op mijn man af en het bleek zijn ex te zijn, ze ging de hele tijd aan hem hangen enzo en vroeg wie ik was. waarop ik antwoorde dat ik zijn vrouw ben. Ze zei tegen mij je moet maar boffen met een man die in de top 3 van de broadway staat (ik snap niet hoe ik bij broadway kom) Ze wilde wel weten waarom hij het niet verteld heeft dat hij getrouwd was waarop ik meteen zei ohh dan weet je ook nog niet dat hij vader word over een paar maandjes. Ze wilde weten waarom uitgerekend ik zijn kind op de wereld mocht brengen en niet zij. Enige wat ik kon zeggen is: bij mij weet hij tenminste zeker dat het kind ook daadwerkelijk van hem is.

Ik word helemaal hopeloos van die dromen, zij weergeven een totaal andere persoonlijkheid dan dat ik werkelijk heb.

Sinds ik zwanger ben voel ik me niet aantrekkelijk meer, en lijkt het alsof ik minder (sexuele aandacht van mijn man krijg) Tevens gaat hij alleen op vakantie (familie bezoek). Zou dit de reden kunnen zijn dat ik zo naar droom?

15 jaar geleden

Hoi Onzekertjuh

Wie samen met anderen een bar bezoekt is meestal opzoek naar oppervlakkige kennissen. Het kan voor de uitleg van belang zijn met wie men aan de bar zit.

Zien we in de droom anderen ( de vrouwen die achte je man aan zaten) overspel of vreemdgaan plegen dan zouden we er goed aan doen in het waakbestaan wat minder naar de zaken van anderen te kijken en ons wat meer met onze eigen fouten bezig te houden. Worden we wakker omdat in de droom onze partner vreemd is gegaan, dan zouden we in het waakbestaan wat minder onzeker moeten zijn in onze relatie. Mogelijk hebben we gewoon te maken met (ongegronde) jaloezie.

Bron.

DROMEN ENCYCLOPEDIE

Groeten H@ns.