nou ja, ik droomde vannacht best wel vreemd. ik had dus seks met mijn beste vriend. maar het hele verhaal eromheen vind ik ook erg faag. het was zo dat ik twee jongens tegenkwam, en ik zou met een van de twee al seks hebben geloof ik. we zouden ergens naartoe, maar ik moest eerst nog iets halen. volgens mij was dat pistach ijs. midden op een kruispunt. daarna stond ik ineens in een cafe, en mijn beste vriend was daar ook. dus ik zo aan hem vragen, heb jij die of die gezien... hij zo nee...en ik weet niet precies wat er toen gebeurde. maar daarna hadden we seks, in een lift geloof ik. het volgende moment lagen we bij mij thuis in bed, en ik moest mijn ouders gaan overtuigen dat ik niets met hem had. en hij lag wel gewoon naast mij. en dan was het gewoon handje vasthouden enzo. ik heb nog nooit zulke heftige kriebels in mijn buik gevoeld...
nou vind k deze droom best wel vreemd. ik ben seksueel nog lang niet actief, want ik ben 14...wel gaat die gedachte door mijn hoofd. maar wat moet ik nu met deze droom aan? hoop dat iemand me kan helpen.