Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Zoenen met collega

monique83
15 jaar geleden

Hoi,

Ik droomde dat ik een uitje van het werk had voor een paar dagen.
Heel leuk en gezellig. Toen vroeg een mannelijke collega of ik even mee ging naar de stad want hij moest wat halen..
We zaten in de auto en ik kon niet echt mijn ogen open doen want het licht was heel vel en ik had een beetje hoofdpijn.
Tegelijkertijd onweerde het en regende het.
Hij reedt natuurlijk! Opeens voelde ik een arm over me heen en en we reden steeds langzamer. Het is een hele aantrekkelijke man.
En hij fluisterde ik heb een liefdesbrief voor je geschreven net en dat vond ik raar en vroeg waar heb je die dan.
Hij zei ik heb je een sms gestuurd. Dus keek op me telefoon en ja hoor daar stond ik vind je zo mooi lief en leuk kus me.
Maar ja omdat ik een beetje verlegen ben durf ik dat niet.
Toen zette hij zijn auto aan de kant en begon me heel hevog te zoenen wat erg lekker was en van het 1 kwam het ander hij was zowaar helemaal uitgekleed en ik nog niet totdat er mensen aankwamen en toen hebben we snel alles weer aangedaan.
En daar werd ik wakker.

Ik ben op het moment ziek thuis dus moest me werk bellen om te zeggen dat ik morgen weer kwam en HIJ nam de Telefoon op van me chef
Wat betekend dit?

Shannti
15 jaar geleden

Simpel? Je bent hartsikke verliefd op je collega!
Althans je vindt hem gewoon een zeer aantrekkelijke man, die je graag ziet en mag?.
Je wilt natuurlijk ook niet betrapt worden, vandaar dat die mensen in je droom kwamen en jullie alles weer aandeden.
Maar als je op dit moment in een relatie zit en dus geen relatie heb met deze man, zou je moeten nadenken waarom je bepaalde gevoelens hebt voor deze specifieke man. Wat heeft hij wat je eigen man niet heeft? En hoe kan je ervoor zorgen dat je geen "gekke" dingen doet met deze man, waardoor je ontrouw zal zijn... Dat is bepaald geen feestje zeg maar. Neem je droom wel serieus. Het zegt iets over hoe je tegen dingen aankijkt. Als je het een prettige droom vind, zou ik natuurlijk ook niks veranderen. Maar als het je toch wat rare gevoelens geeft, denk dan eens goed na over deze droom en wat je voelt en denkt. Richt je niet op de man in ieder geval. Het gaat om Jou. Iets wat jij wilt. En wat hij je misschien kan geven, maar misschien ook wel je eigen man? Of iemand anders. Beter nog: jezelf. Misschien moet je je ook weer "mooi" voelen =). Kan ook.
Hoop dat je hier wat aan hebt.