ik heb wat vragen:
hadden jullie EERST ruzie, en DAARNA had hij die droom?
of was het andersom...had hij die droom eerst en daarna die ruzie?
de meeste gevoelens die je in een droom voelt zijn meestal wel op waarheid gebaseerd.
de symbolen niet...maar de gevoelens WEL.
als jullie eerst die ruzie hadden, kan het twee uitleggen hebben:
1) je vriend heeft jullie ruzie op deze manier verwerkt. hij ziet jou in die droom 'slechte dingen' doen...maar hij vergeeft je.
waarom?
niet omdat hij op je uitgekeken is...want dan zou hij wel iets dromen zoals dat hij weg zou gaan en jou achter zou laten.
of zelf een andere vriendin in de armen nemen. zoiets zou hij erbij dromen.
of kwaad op je worden...
volgens mij betekent het gewoon dat hij je accepteert met al je goede EN je slechte kanten.
elke mens heeft goede en slechte kanten.
jouw vriend heeft die. en jij ook...je moet elkaar alleen leren daarmee te accepteren.
2) de tweede uitleg na een ruzie kan de volgende zijn:
ik heb gemerkt dat er veel meer vrouwen dan mannen zijn die hun dromen onthouden en/of vertellen.
vaak voelen mannen zich ongemakkelijk bij dromen.
het is niet tastbaar. je kunt er niks mee doen. ze voelen zich hulpeloos.
mannen voelen zich niet graag hulpeloos.
vertelt jouw vriend wel vaker zijn dromen aan jou?
of was dit gewoon een poging van zijn kant, om jou een steek te geven na de ruzie?
zo van: pas op , meisje...want je doet nou wel zo moeilijk...maar kijk, zie hier. ik droom erover, dat het me niks doet.
king of the mountain. wie doet me wat???
ook dat kan een manier voor een man zijn, om met een ruzie om te gaan, weet je.
vrouwen zijn nou eenmaal het meest communicatief...mannen zijn beter in de praktische kant van het leven.
als die droom EERST kwam, en daarna de ruzie, weet ik zo niet wat het betekent.
dan zou het kunnen, dat de ruzie juist het gevolg is van jouw onzekerheid over hoe hij over je denkt...
in dat geval zou je hem gewoon op de man af moeten vragen hoe hij over je denkt...