Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik droom nog altijd van mijn ex

adrianna
15 jaar geleden

ik ga op bezoek bij mijn vriendin haar over buurvrouw is de moeder van mijn ex
net waneer ik de deur bij mijn vriendin wil binnen gaan hoor ik zijn stem hij roept me
ik draai me om en mijn hartje slaat over daar staat hij mijn eerste grote liefde nog altijd even knap
wat is er vraag ik en merk hoe mijn stem trilt hij zegt ik wil even met je praten kun je even binnen komen
ik loop achter hem aan zijn ouderlijk huis in er is niemand thuis en ik merk dat ik me daar rustig onder voel
dan komt hij voor me staan kijkt me aan en zegt ik had je nooit moeten laten gaan ik wil je terug zonder jou ben
ik nooit meer echt gelukkig geweest ik voel me blij maar ook droevig want ik denk aan mijn eigen partner thuis
alsjeblieft zegt hij kom bij me terug want ik hou van jou ik kan geen woord uitbrengen en kijk hem alleen maar aan
dan voel ik plotseling zijn armen om me heen zijn lippen op de mijne als vanzelf kus ik hem vol overgave terug
en voel me weer dat grietje van 18 jaar ik geef me helemaal aan hem over en we hebben mega lekkere sex
daarna gaan we douche kleden ons aan en plots sta ik dan weer in mijn eigen woonkamer waar mijn partner op de bank zit
en dan wordt ik wakker en voel me erg verward

ik heb een relatie van 7 jaar met mijn huidige partner en we wonen 5 jaar gelukkig samen
mijn ex en ik zijn altijd goede vrienden gebleven ook kunnen mijn partner en hij goed met elkaar omgaan
ik hou echt van mijn huidige partner maar betrap me er steeds meer op dat bijna al mijn dromen over mijn ex gaan
nou moet ik ook eerlijk bekennen dat hij enorm met me foost en altijd een hele speciaale blik in zijn ogen heeft
en tegen mijn vriendin heeft hij verteld dat hij me nooit echt heeft kunnen los laten
owh ik weet niet wat ik met die dromen moet en voel me ook schuldig tegen over mijn partner
en wat moet ik met dat verwarde gevoel als ik smorgens wakker wordt?wie o wie kan mij uitleg geven????

liefs silvia

minoes
15 jaar geleden

allereerst: je hoeft je eigen NIET schuldig te voelen over wat je droomt.
dat is alleen verwerken van je dagelijkse leven.

je zegt dat die ex van je nog regelmatig in je buurt is, en met je foost...ik neem aan dat je daar flirten mee bedoelt, want echte sex zul je niet doen.
als je je in je droom al schuldig voelt, ten opzichte van je partner, zal daar geen motivatie voor zijn, lijkt mij.

als iemand knap is...EN je eerste liefde is geweest ... EN die nog dagelijks met je flirt, en je het gevoel geeft een bijzondere vrouw te zijn...sexy...gewild...

welke normale vrouw zou dan NIET over zo iemand fantaseren of dromen?

meid...je bent alleen gezond. maak je geen zorgen, en voel je niet schuldig.
oh ja...nog een klein geheimpje: er is bijna niet 1 vrouw die in haar hoofd fantaseert over haar EIGEN partner !!!

die stoere arrabier, die knappe sportleraar, die leuke man van 3 huizen verderop, die sexy brandweerman...DIE zijn toch allemaal stukken leuker om over te fantaseren?
bij de buurman is het gras altijd groener. dat was je hebt wordt al snel gewoon. dat wat je niet kunt (of mag) krijgen wordt dan veel aantrekkelijker.

fantaseer er lekker op los. droom heerlijk van je ex. en blijf je partner trouw.
dan doe je niemand kwaad en je geniet er ook nog van!