Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
ik heb nu iets langer dan een jaar met mijn vriend, en voor mij is hij een tijdje bezig geweest met een hele goede vriendin van mij. (die ook in onze vriendengroep zit)
ze hadden alleen nog niet echt iets. na 2maanden later ofzo had ik dus iets met hem gekregen.
nu ben ik soms nog steeds erg bang dat hun 'vreemdgaan' als ik er niet bij ben.
ze zeggen allebei ook tegen mij dat ze dat echt nooit zouden doen, en ik weet dat ook wel ergens van me vriend.
maar nu mijn droom, ik droomde dus vanacht dat hun vreemdgingen.
ik kwam erachter en was boos en verdrietig en ging alle details vragen. in mijn droom las ik een sms die mijn vriend naar een vriend van hem had gestuurd,
er stond in: ''ik hou van haar (ik) maar ik vind .. (die ander) opwinderder.'' waarop zijn vriend antwoorde: ''alles voor de lust!''.
ik werd echt met een rot gevoel wakker, en heb gelijk me vriend gesmst en ook het tegen die vriendin verteld.
maar ik heb zo'n droom wel vaker gehad.
het voeld alsof het echt gebeurd is, maar ergens weet ik dat het niet gaat gebeuren me vriend is veelstelief en die zou dat nooit doen.
maar toch als zij er is (en ik niet) ben ik bang/onzeker..
wat zou het betekenen?
..
Meid,ik heb precies hetzelfde gehad,droom bleef telkens terugkomen dat mijn vriend en zij met elkaar gingen...
Ik was zwanger,dus dacht het zullen mijn paranoide hormonen wel zijn,nou om een lang verhaal kort te maken;
toen mijn dochtertje geboren was,kwam ik erachter dat het al die tijd dat ik die dingen droomde dus al speelde!
Je moet goed luisteren naar je intuitie,want je droomt het niet voor niks! Het is jouw gids of je eigen onderbewuste wat jou iets probeert duidelijk te maken,wacht maar af,juist omdat je droom steeds terugkomt...net zolang je weet waar je staat....suc6!
hey,
Sorry maar iik vind het echt onzin dat je naar je intuitie moet luisteren. Ik denk ech niet dat er iets aan de hand is, je bent er gewoon bang voor. en dat is logisch, aangezien hij voor jou met haar bezig was.
Maar onthoudt, hij heeft voor jou gekozen en niet voor haar!! daar is ook eenr ede voor,.
Ik heb afgelopen week 4 keer gedroomd dat mn vriend vreemdging. En ik had het ook al eerder gedroomd.
Ik weet echt heel zeker dat hij dat nooit zou doen!! En dat zegt ie ook, en ik vertrouw hem
Ik denk dat jij bepaalde vertrouwens issues hebt naar je vriend toe.
En als je in de dromen uitleg kijkt, zie je ook dat het te maken heeft met een bepaalde verlatingsangst.
Ik weet dat van mezelf dat ik daar last van heb. Dus weet waarom ik het droom.
Waarschijnlijk ben je bang dat het misgaat tussen jou en je vriend.
Als ik jou was zou ik er niet teveel achter zoeken, maar genieten van wat jullie samen hebben!!
Aan deborah:
Hoe weet jij zo zeker dat je vriend niet vreemdgaat??
Al is hij zo lief en schattig en knap, iedereen kan vreemdgaan, daar hoef je niet onaardig voor te zijn.
Ik heb ook zo slecht gedroomd!
Ik stond in de kroeg en kwam een oude bekende ( klasgenootje ) tegen. ze vertelde me dat ze een leuke jongen had ontmoet & noemde de naam van me vriend, ik zo : dat kan niet! ik heb al 5 maand met hem ( klopt ook ) , dat is mijn vriend.
Toen keek ze me aan en liep ze weg, ik werd boos op haar en bood later mijn excuses ( die had ze aanvaard ) want ik moest boos zijn op mijn vriend..
dus ik ben naar me vriend gegaan ( die in het leger zit ) en ik zag hem in de kamer met die militairen, hij lag te slapen & ik smste hem iets waardoor hij wakker werd. en hij zag mij waarbij ik zei : wat heb jij dit weekend gedaan? ( hij draaide zijn hoofd weg ) en ik begon helemaal te huilen en te schreeuwen en smeekte hem om voor mij te kiezen. maar hij koos voor haar, zijn vrienden lachten me uit ( die bij ons in het vriendengroepje horen ) . Ze hadden me fiets in de sloot gegooid ofzo , en later die avond zag ik mijn vriend weglopen met zijn vrienden. dus ik riep hem, en rende naar hem toe , met tranen in mijn ogen fluisterde ik : ik hou van je , ....... alsjeblieft laat me niet in de steek. ik zag hem zenuwachtig worden en hij knuffelde mij en zei dat hij niet wist wat hem was overkomen, en dat hij weer bij mij wilde zijn . Hij haalde mijn fiets uit de sloot en we reden samen weg in zijn auto , dit was me droom.. ik schrok echt wakker! en heb hem gelijk gesmst..
Alleen het rare is , dat oude klasgenootje van me kent mijn vriend niet eens...
Wat betekend mijn droom? ik wordt er zo gek van!