Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Iemand heeft aan mij gedacht terwijl ik over hem droomde

lisa1981
15 jaar geleden

Ik had laatst een droom en op het einde kwam er een bepaalde jongen in voor. Hij was maar heel even aanwezig in mijn droom daarna was hij opeens weer weg. Even daarna werd ik wakker.

Voor informatie:
Deze jongen heb ik 4 maanden geleden 1 keer ontmoet. Het was een leuke ontmoeting en ik vond hem er ook leuk uit zien maar ik dacht op dat moment dat hij al een vriendin had. Ik heb later zijn profiel op hyves bekeken maar hier op stond dat hij single was. Hier was ik helemaal verbaasd over en ik vond het jammer dat ik bij die ontmoeting verder geen initiatieven heb genomen. Hij bleef verder ook lang in mijn hoofd zitten maar op een gegeven moment was dit weer voorbij. Ik heb hem na die ontmoeting ook nooit meer gezien omdat we totaal niet bij elkaar in de buurt wonen.

De laatste tijd had ik dus niet meer aan hem gedacht tot dat hij in mijn droom voorbij kwam. Het was een droom tegen het einde van de ochtend (ik was aan het uitslapen).

Toevallig heb ik sinds kort statistieken op hyves en daar ging ik die middag ook even naar kijken. Tot mijn verbazing zag ik dat deze jongen op mijn hyves is geweest (en dat terwijl we ook helemaal geen hyve-vrienden zijn). En ik kon ook zien dat hij online is geweest rond het zelfde tijdstip dat ik nog aan het slapen was.

Ik vind dit zo apart. Het lijkt er op dat hij aan mij heeft gedacht terwijl ik over hem droomde. Wat zou dit kunnen betekenen? Ik vind het bizar toevallig.

strange
14 jaar geleden

dat kan nog best ja!
er gebeuren zulke rare dingen met vanalles
ik zou hem een beetje aanspreken of iets in die buurt, als hij op je hyves komt heeft hij dus interesse (zeker als hij aanzet dat andere zijn bezoeken kunnen zien)