Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Herhalen

Kijkertje
14 jaar geleden

Tijdens de pauzes kijk ik soms naar een (oudere) jongen die ik knap vind. Maar verder zeggen we nooit maar iets tegen elkaar.
Toch is hij al 2 keer in mijn dromen terug gekomen. De eerste keer lachte hij me zowat uit omdat ik hem aan het versieren was, terwijl ik alleen maar glimlachte naar hem.
En de tweede keer zat hij naast me bij een sportwedstrijd en praatten hij over iets wat ik nu niet weer weet.

Kan dit betekenen dat ik verliefd ben op een jongen die ik niet eens ken?

Aura
14 jaar geleden

Hallo,
ik denk niet dat je zozeer meteen verliefd op deze jongen zal moeten zijn als hij in je dromen
voorkomt, maar het is misschien iemand waar je graag contact mee wilt leggen en het in het
echte leven niet lukt en in je dromen wel, of je bent gewoon nieuwsgierig naar deze jongen
en dat word in je dromen geprojecteerd dat je contact hebt met deze jongen. En bij het contact
hebben met deze jongen horen natuurlijk ook schaamte en gewoon praten.
Ga op school eens goed na over hoe jij je voelt in deze situatie,
wat vind jij van deze jongen, wat wil jij van deze jongen (kan ook niks zijn), hoe voel
jij je bij deze jongen, ga dit eens allemaal na en kijk dan of je het antwoord op je dromen hebt.
Gr. Aura