Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

( droom over een bad ) kan iemand uitleg geven ??

Honepon
14 jaar geleden

Dag dag mensen
zou graag willen weten wat deze droom betekend !! Me virend heeft dit gedroomt en daarom wil ik graag weten wat er hiermee bedoelt word
hij had gedroomt dat hij in bad zat met een stuk of 12 vrouwen , Terwijl ik er net kwam aan gelopen in zijn droom kwam ik er ook ontspannen bij zitten
het was meer een jacuzzi kwam het op mijn over want volgens hem was het best groot en vierkant en stond buiten !!

Kan iemand mij vertellen wat deze droom wil zeggen of heeft iemand een idee

14 jaar geleden

Denk dat je vriend ontrouw is geweest en zichzelf nu wilt vergeven en met een schone lei wil beginnen:

"Als je droomt dat je een bad neemt, suggereert dit een reiniging van je innerlijke zelf en het wegwassen van een moeilijke periode. Deze droom kan ook symbolisch zijn voor het afleren van oude gewoontes, ideeen, meningen en andere negatieve dingen. Deze droom verwijst naar vergeving en loslaten."

En dan droomt hij over allemaal vrouwen, denk dat hij meerdere vrouwen zag en nu heeft besloten dat niet te doen.

Sorry.

Dit is alleen maar mijn mening en wat ik er uit op kan maken. Wil niet zeggen dat ik ook gelijk heb. Just connecting some dots.

1 keer bewerkt. De laatste keer was 14 jaar geleden door Vitamin Water.