Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum
hoihoi
sinds ik 8 was (ben nu 20) had ik voor de eerste keer een hele enge en rare droom die ik niet kan plaatsen
heb deze droom vele malen gehad laten we het erop houden dat ik deze droom 1x per 2 maanden had
ik lig op bed en aan het voeteneind staat een "harley" type man met een klein meisje met twee vlechtjes.
die man is kwaad op me en gild naar me, maar kan niet verstaan wat.
uit angst verstopte ik me dan achter de wasmachine of op een andere plek waar hij me niet zou kunnen vinden dus denk ook aan een kast.
dan word ik wakker en je raad het al...op de plek waar ik in mijn droom ook was om me te verstoppen.
toen ik thuis wegging stopte de dromen (ben toen bij mijn vriend gaan wonen)
toen de relatie niet helemaal goedliep ben ik weer ergens anders gaan wonen en ook daar heb ik de droom 2x gehad
toen ik weer een relatie kreeg met dezelfde vriend...heb ik hem nooit meer gehad
kan iemand me een idee geven wat deze droom betekend?
groetjes angela
Hallo,
het is echt een raar verhaal maar mischien weet ik iets
Het meisje en de man verschijnen alleen bij jou thuis niet bij je vriend.
heb je vroeger toen je klein was iets meegemaakt dat er iemand zo boos op je was dat je het liefst wilde wegkruipen?
als dat zo is da zou dit een soort van flashback kunnen zijn en dat je zo diep slaap dat je in je onderbewustzijn je op een plek verstopt.
ik hoop dat je er iets mee kunt
x
heey Kimbely
niet dat ik weet maar het vreemde is ook toen mijn relatie over was en naar mijn moeder ging (die overigens van mijn vader gescheide was al voor de dromen begonnen en hertrouwd is met een andere man) ik daar ook 2 keer die droom nog heb gehad en daarna niet meer.
nu woon ik weer samen met die vriend (voorheen ex) en ook nu krijg ik ze weer niet meer
ik hoop echt dat iemand dit raadsel een beetje op kan lossen want ik kom er niet aan uit
x angela
Ik denk dat je je bij je vriend als het ware veilig voelt..
Of dat die man waarover je droomt, een geest is, en bij je vriend niet durft te openbaren.. omdat daar die energie van jou vriend jou als het ware beschermt..
En als je thuis bent en slaapt is je energie alleen, en is het makkelijker voor die man om conatct te maken omdat als we alleen zijn er gevoeliger en kwetsbaarder voor zijn..
Zou kunnen, let me know of je je erin herkent.. of dat het niet zo is :)
Denk dat het wel iets belangrijks is, terugkeerende dromen hebben altijd iets belangrijks te vertellen.. anders moet je eens naar een droomduider gaan, (kost altijd wel wat, zonde :P)
Of, dat die man in je droom je vader aangeeft, en jij zelf bent dat kleine meisje.. (en hij is gescheiden van je moeder dus je hebt mannenlijke energie gemist)
en wanneer je bij je vriend bent is dan heb je weer mannelijke energie om je heen, dus vervangt het als het ware..
Maargoed, weet niet of het klopt maar ..... hoop dat je er iets aan hebt xx
Droominfo, © 2024