Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

bloederige nachtmerrie

blackbird
14 jaar geleden

Ik droomde laatst iets scary's...
ik kan me niet alles meer goed herrineren wel weet ik dat badend in het zweet wakker werd met een bloedsmaak in mijn mond...

wat ik me dus kan herinneren is...

ik hoorde een gordijn klapperen en zag een raam met flitsende lichten erachter waarvoor dat gordijn hing dat zo klapperde...
daarna zie ik handen voor me ze raken me aan en de handen zijn bebloed... het zijn heel veel handen... en ik voelde letterlijk op mijn lichaam... ik weet ook dat ik probeerde te gillen... wat niet lukte...
uiteindelijk werd ik wakker het was rond een uur of 4 mijn slaapkamer deur stond op een kier terwijl ik zeker weet dat ik die dicht had gedaan...
en ik zweette dus heel erg... het deken had ik van mij afgetrapt en ik had dus die bloed smaak in mijn mond...

Ook droomde ik eens dat ik in een bus zat... en de stoel voor mij was ineens onder het bloed... het droop er ook echt vanaf... ik wilde het aaraken maar toen was het weg... later in die droom liep ik langs een muur... en er onstonden handafdrukken van bloed op die muur... ik liep er verder langs en de handen volgde me... uiteindelijk toen ik stil stond wilde er zich letters vormen op de muur maar ik kreeg alleen de eerste letter te zien een "P" want daarna werd ik wakker omdat mijn wekker ging....

kan iemand me helpen de dromen freaken me een beetje uit... dit zijn slechts 2 voorbeelden maar ik heb er meerdere gehad...

groetjes blackbird

blackbird
14 jaar geleden

nogmaals vraag ik of iemand mijn dromen wil vertalen...! ze komen namelijk alsmaar terug.... ook als ik bij een vriendin slaap dan droom ik dat ik door hun huis loop en dat de muren bebloed zijn en weer die bloedhanden... die komen echt overal terug.... alleen laatst keek ik naar mijn eigen handen in mijn droom en zag ik dat ik helemaal geen handen had.... schrok me dood en werd wakker...

ik wil echt heeeeeellll graag uitleg over deze dromen.... kan iemand mij alsjeblieft helpen!!!!

O_o
14 jaar geleden

Dit zijn idd erge scary dromen...
Ik ben geen dromenkenner maar denk dat je echt contact moet gaan zoeken!

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024