Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

niet uit mijn nachtmerrie geraken...

14 jaar geleden

Hallo,

over laatst had ik een nachtmerrie, ik had het door dat het een droom was maar hij was zo eng dat ik wakker wilde worden maar dat lukte niet... mijn droom was dus namelijk ( op het einde ) ik zat in een verlaten gebouw en ik zag overal monsters op me afkomen. Ik had dus echt verschrikkelijk bang, ik had het door dat ik in een droom was, maar geraakte er niet uit. Wat ik dus heb gedaan is: er was in de kamer waar ik zat een glazen kast en ik dacht als ik nou eens mijn kop daar op zou kapot slaan wordt ik misschien wakker. dit heb ik dus gedaan, en ik ben wakker geworden. ik was helemaal aan het zweten en kon niet meer slapen daarna van de schrik. weten jullie hoe het komt dat ik niet meer wakker kon worden? en alle informatie is natuurlijk welkom.

grtz burnevil92

xomixx
14 jaar geleden

woow, dat is wel heftig zeg!
maar heb je misschien stess in het dagelijks leven?
of heb je iets meegemaakt dat je in een bepaalde situatie heel bang was?
herken je de plek waar je bent in je droom ook in het echt?
ben je er eens eerder geweest?
is daar iemand overleden?
is daar een misdrijf geweest?
is daar iets anders naars gebeurt?
als je die vragen kan beantwoorden kan ik proberen je te helpen, maar ik ben pas 15 dus ik weet er niet veel van...
zou je misschien ook mijn droom willen lezen?
vergeleken met die van jou is het niets hoor, niets bijzonders. maar de meeste dromen kan ik niet goed meer navertellen,
maar deze.. die was anders. die was echt helder. en ik was toen ik wakker werd echt een beetje verdrietig...
groetjes naomi

14 jaar geleden

ik denk dat ik is in de stad van mijn school was, maar ik heb niets voorgehad de laatste tijd, en je hoeft echt niet zo paranoid te doen hoor met mij gaat alles goed hoor :p

Erik1986
14 jaar geleden

Wat voor monsters waren het?
En kan het zo zijn dat je een game verslaafde bent?

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024