Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

nachtmerrie die die al herhaald voor meer dan 2 weken TT__TT

yellow
14 jaar geleden

Hai,

Ik zit echt met een klote nachtmerrie die zich al een tijdje herhaald,
Het gaat over dat ik gewoon in mijn omgeving zit enzo..
Maar ik kan me vrienden & familie niet vinden.
Ze blijken allemaal vermoord te zijn stond op een briefje met blood van: Your friends & family are killed you can find them..
dus in mijn droom braste ik in huilen uit en ga terug naar me kamer..
onder me kussen lach het hoofd van mijn best vriendin
mijn ouders gevonden in de vrieskast
mijn broertje helemaal gehakt in mijn kast
en nog wat vrienden dood gevonden in een boom of op school
met best wat details.....

wat kan dit betekenen??

please help me...
hopelijk gaat het vannacht stukker beter..

Met een vriendelijke groet,
yellow

14 jaar geleden

Yellow,

Dat je steeds dezelfde nachtmerrie hebt , wilt zeker zeggen dat je naar iemadn moet gaan die je hiermee vanaf kan helpen. het klinkt misschien eng maar het is wel beter.

Misschien voel je je in de steek gelaten door vrienden en/of familie. Het hoeft er maar een te zijn waar je zo'n gedachte bij hebt.
Jij kan het het beste zeggen waarom je iets droomt, omdat jij weet wat je situatie is en wat je denkt over hen.

Ik wens je vanacht een betere nacht, want om elke dag een nachtmerrie te hebben, dan zou ik ineens niet meer durven slapen.
Ik hoop dat het ook zo over gaat omdat je erover durft te praten.

DiscoverDreams

Logo Droominfo

Droominfo is een droomwoordenboek waar je zelf de betekenis van je droom kan vinden. Je kunt ook over je droom praten op ons forum. Zo krijg je een beter inzicht in je persoonlijke relaties, kan je de dag makkelijker verwerken en krijg je een ongecensureerde blik op je werkelijke gevoelens.

Droominfo, © 2024