Ik denk dat je het niet te negatief moet opvatten, want het kan nooit betekenen dat je niet van je zoontje houd. Zoals je zelf al zei; je houd ongelooflijk veel van hem. Liefde voor je kinderen is liefde waar mensen uit vrije wil voor willen sterven. Zo puur, zo sterk.. Je kreeg het eerst niet voor elkaar het zwaard in zijn hart te steken, denk daar eens bij na.
Wanneer je droomt dat je iemand dood, of probeert te doden betekend dat dat je een einde maakt aan een slechte gewoonte, een manier van denken, verslaving of problemen die je de afgelopen tijd gemaakt hebt. Ik denk, omdat het je zoontje was, dat het een extra "wake-up" is. Het kan ook betekenen dat je een einde móet maken aan die slechte gewoonte etc. Je kunt de droom ook op een andere manier bekijken. Dat je boos bent op jezelf, of op iemand anders en dat je nu toch echt daar actie mee moet ondernemen.
De enige reden lijkt mij, dat het je zoontje was en niet een willekeurig ander iemand, is dat er echt verandering moet komen. Omdat het anders uit de hand loopt. Wát er uit de hand zou lopen weet ik natuurlijk niet.
Je moet je niet schuldig voelen. Ik begrijp het volkomen maar alsjeblieft, het was je onderbewustzijn die je wat duidelijk wou maken.
Ik hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden. Dat ik een beetje gehopen heb en nogmaals; vat het niet te negatief op.
Groeten Sanne.