Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

monsters en roltrappen:P

marco
14 jaar geleden

Hallo iedereen,

Ik had vannacht een rare droom die me erg is bijgebleven.
Ik was met een meisje die ik vroeger erg leuk vond en stond haar de hele tijd te versieren...
Op een gegeven moment (ik ben de halve droom vergeten) werden we achterna gezeten door een monster...het was een enorm beest en volgens mij was het een draak oid.
We waren in een soort winkelcentrum met veel verdiepingen en veel roltrappen. Toen dat monster eraan kwam begon hij dat hele winkelcentrum in puin te slaan. Ik en dat meisje probeerden te ontsnappen en renden van de roltrappen af. Het rare hieraan was dat we keihard van die roltrappen afrenden(normaal was ik allang gevallen oid)
Toen we samen beneden waren volgden we die EXIT bordjes om naar een nooduitgang te zoeken. Samen met nog heel veel andere mensen kwamen we bij de nooduitgang waar een helikopter ons op stond te wachten....en toen werd ik wakker....
Het rare is dat deze droom erg eng was maar dat ik met een lach wakker werd...
Uiteindelijk heb ik de droom ook positief "afgesloten" (de helikopter was waarschijnlijk mijn veiligheid)

Is er iemand die mij deze droom kan uitleggen??

Gr Marco

PS, Mss handig om te vertellen is dat ik de laatste tijd erg zit te dealen met onderdrukte emoties uit mijn jeugdjaren...