Ik werd net wakker en de angst zit er nog flink in. We gingen naar het treinstation mijn vriend, mijn zusje, mijn vader en ik om het vriendje van mijn zusje op te halen. Toen gingen we ineens allemaal uit elkaar onderweg en op het station kwamen we elkaar weer tegen. Toen we daar kwamen stond er een trein in brand mijn vader en de vriend van mijn zusje gingen helpen blussen en mijn zusje stapte in een ander gedeelte om te kijken wat de brand daar deed ik stapte ook in om te zeggen dat ze er uit moest komen en toen begon de trein ineens te rijden. Toen ik naar buiten keek stonden mijn vader, mijn vriend en de vriend van mijn zusje gewoon op het perron ik raakte helemaal in paniek. Eerst reed de trein nog gewoon over een spoor maar op een gegeven moment was het spoor weg en reden we gewoon door een wijk heen. Het was er heel glad dus op een gegeven moment stopte de trein en kon ik uitstappen en toen stond mijn vader bij de trein en was ik zo blij dat ik hem huilend een knuffel gaf. Daarna werd ik wakker.
Wat betekend dit??