Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

baby

14 jaar geleden

Hallo allemaal,

Vanacht had ik een gekke droom:

Ik droomde dat ik moeder was van een heel mooi meisje. Dit meisje lijkt sprekend op mijn nichtje/ vriendin en had prachtige blauwe ogen en blond (vlas) haar, het was nog een baby.
Wat me wel opviel is dat ze enorm klein was.
Ik herinner me nog dat ik haar liet vallen omdat ze zo spartelde terwijl ik haar vast had, of aan het voeden was dit kan ik me niet goed meer herinneren. Uiteraard schrok ik maar ik deed ook alsof het de normaalste zaak van de wereld was!
Ik gaf de kleine meid borstvoeding, maar twijfelde of ze wel genoeg kreeg.
Ik ging mezelf toen kolven en er kwam maar een klein druppeltje uit, niet genoeg dus.
De kleine meid had hier geen last van en was heel tevreden...
Mijn man was enorm trots op ons kindje kan ik me nog herinneren uit mijn droom ;-)

Ik moet er bij vertellen dat mijn man en ik in het 'echte' leven bezig zijn om onze kinderwens te vervullen, dus misschien betekend het wel helemaal niets en is het mijn wens die aan het opspelen is, maar vond dit zo'n gekke droom dat ik me afvraag of er een 'diepere' betekenis achter schuilt.

Alvast bedankt,
Vriendelijke groet
jo

14 jaar geleden

Hoi

Een baby is het symbool voor het verlangen naar geborgenheid. Is men in de droom in verwachting, dan zal men in het waakbestaan lange tijd zijn lasten moeten dragen alvorens men zijn doel heeft bereikt. Voeden we in de droom een baby, dan moeten wij in het waakbestaan onze plichten nakomen, ook al kost dat veel pijn en moeite. Mooie baby's staan symbool voor goede staan voor goed eigenschappen. Als er in de droom een baby wordt geboren, dan breekt er voor ons een nieuwe levensperiode aan. Vaak ontplooien we onze persoonlijkheid, gaan we een nieuwe relatie aan, verbreken we een oude, of verandert een bestaande relatie positief. Komt de baby in de droom makkelijk ter wereld dan zullen we in het waakbestaan zonder moeite ons doel bereiken.

Er staat dat je je doel zal berijken, blijf moet houden.

Groeten H@ns.

14 jaar geleden

dankjewel!
Groetjes josette