ik had dus gister avond een vage droom...
ik was in iets van een herberg ofzoiets, met mijn beste vriendin en 2 jongens die ik niet kende.
ik was eerst wat aan het flirten met de knapste van de twee. maar ineens zag ik haar met hem zoenen. ik ben geen jaloers type echt niet maar in mijn droom was ik dat dus wel, beetje vreemd maargoed ik werd dus echt heel erg boos op haar...
toen ik naar een slaapkamer liep in die herberg was die andere jongen een minder knappe me achterna gelopen.
hij vroeg waarom ik nog steeds boos op hem was en dat het hem speet enzo, en dat hij het nooit had mogen proberen en weet ik veel allemaal maar hij had me dus plat op het bed gedrukt en hield mijn handen vast. hij begon ineens aan mijn kleding te sjorren en probeerde me te zoenen. toen spuugde ik hem in het gezicht en heel grappig propte ik mijn kauwgum in zijn oor.
ik liep boos naar buiten en had ineens mijn mp3 bij me. ik ging muziek luisteren en merkte wel dat hij me na riep maar reageerde niet. ik liep een heel eind na mijn idee maar volgens mij was het helemaal niet zo ver.
ik kwam een paar mensen tegen en begon met ze te praten terwijl ik een sigaret op stak (ook vreemd want daar ben ik al een jaar mee gestopt) ineens was ik in en stro achtig hutje en zat er een man tegenover mij beetje aziatisch boeren figuur met een strohoed op. hij kwam steeds heel snel dichtbij en weer verweg met zijn hoofd echt heel maf.
en dan ineens ben ik weer op die zanderige droge weg met in de verte bos en water waar ik met die mensen stond te praten... die mensen beginnen ineens te gillen en weg te rennen en ik zie dat er om mijn beide enkels zich een slang gewikkeld heeft en boos naar mij blaast...
kan iemand helpen???
gr. ladyDena