Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Dromen die zich herhalen..

Celina
14 jaar geleden

Hallo,
Dit is de eerste keer dat ik zo'n soort bericht achter laat op een forum..maar na herhaaldelijke dromen met een identiek verhaal moest ik dit toch kwijt en delen met mededromers..:D
Het is een twee weken geleden begonnen..een droom met mezelf en andere onbekende mensen wonend in een huis in een dorp of plaats dat mij nu nog steeds onbekend is. Het essentie van de droom was alsvolgt; we zouden inpakken en vertrekken dat nog even op ich liet wachten door een of andere reden..we zouden met de auto vertrekken maar we moesten wachten op die bewuste auto...tot het moment dat er een vreemd iets in lucht dichterbij kwam en bleek dat een ufo probeerde te landen..deze wezens gingen ieder huis langs en kwamen zo ook dichterbij de onze..maar de auto kwam maar niet...en werd de angst groter..want net als in films..kwam bij ons de vraag op van kwamen ze ons nu halen?..op het moment dat de deur openging en de wezens binnedrongen..werd ik wakker..Een droom waarmee ik de rest van de dag nog mee in mn hoofd heb gelopen..
Die week erop..droomde ik twee keer ook een zelfde type droom..Ik in een huis met mensen in een dorp..die en dat ik in real life niet ken..waarop er telkens een busje langs rijd en vervolgens mensen uitstappen die met machinegeweren van buiten ons binnen proberen neer te schieten...waarnaar ik met nog iemand richting buren kruip en zo aan ontsnap aan de kogels...Diezelfde week een zelfde droom maar nu in een andere setting..
Heel vreemd allemaal: een droom waaraan ik steeds aan iets lijk te ontsnappen..en ben benieuwd wat deze dromen betekenen..en of ik ze kan manipuleren..zodat ze niet meer terug komen..

Gr. Celina

faith
14 jaar geleden

Hoi Celina,

Als je ooit een antwoord krijgt ben ik daar ook benieuwd naar. Ik heb een beetje dezelfde soort dromen.
Er is een drijging, die niet alleen op mij van toepassing is maar op een groep mensen.

Ze komen altijd, vallen altijd aan maar we vechten wel altijd terug. Er is nooit een uitkomst.

groetjes Faith

Manuel Zuurman.
12 jaar geleden

hallo Celina,

dit is nogal vreemd, maar nu zit ik zelf te denken of ik precies dezelfde droom kan hebben.
ik had zo'n vreemde droom dat ik hem niet wil vertellen, maar wat jij beleefd hebt is vreemder!
dat dromen terugkomen... als je antwoord krijgt wil ik graag weten hoe ze terugkomen!

groeten Manuel Zuurman

randy
12 jaar geleden

beste lezers

ook ik heb een droom
nu voor de 2 keer die het zelfde is ben eigelijk nooit bang tijdens het slapen en slaap ook gewoon

meestal onthoud ik geen dromen en weet ik vaak ook niet wat ik heb gedroomd

maar deze was zo goed in detail en redelijk duidelijk
hier en daar in het zwart wit en hier en daar in kleur ook missen bepaalde stukjes
maar toen ik hem voor de 2de keer kreeg ben ik meer op details gaan leten

hier de droom [moet het even kwijt]

ik heb gedroomt dat ik samen met een goeie maat en mijn zwager om een auto ging kijken eerst een ford
voor mijn maatje en toen zij hij dit is niks waarop ik zij neem eens een renault espase
waarop ik zij weet nog een groene te staan en we reden richting een haven of waterkant
en toen ontbrak er een stukje

in ene was ik bij die waterkant in een klein huisje of hutje met een hele grote onderverdieping dit stuk is in het zwart wit
alleen ik was gekleed in het rood met een grote baan wit in het midden
de vrouw die bij mij was was blond met wat een rode gloed door het haar
we liepen langs een stelling met wat van die grote blikken verf waar die ijzeren hendels aan zaten gewoon grijs zonder een stikker en zie door die verfblikken aan de andere kant van de stelling een groepje mensen met een soort kenting om hun heen weet niet precies waar die keting zat onde hun oksels of om hun nek
en in ene zie ik die mensen uitelkaar knallen door die ket en zie er een aantal mensen bij staan die dat deden
1 van die personen was een man met iets te lang haar en hij had een een ringbaardje die goed onderhouden en ongeveer een cm of 5 lang was gegroeit maar je kon zijn mond wel goed zien
en in ene sta ik met die blonde vrouw in een apart kamertje en ze wilde me zoenen maar dat wilde ik niet omdat ik getrouwd ben en drukt haar van me weg
en liep door een deur naar buiten en zag mijn zwager en mijn maatje weer staan en daar liep ik weer opaf maar zag een oudere vrouw ook blond mij voorbij lopen en die liep naar die andere vrouw waar ik net weg kwam
en ze gingen met elkaar praten aan hun blikken te zien wisten zij iets wat ik nog moest weten maar wat het was weet ik niet en zag nog een keer achterom en ze stonden naast elkaar naar mij te kijken met een afwachtende blik van wanneer ga jij er achter komen al was die vrouw die mij toen probeerde te kussen niet gekleed

en toen zij mij maatje wat is er en ik zij niks en toen ik voor me zag zag ik een breede weg waar veel bomen naast stonden
mooi groen en we liepen die richting richting de zon blauwe lucht en een klein wit wolkje

toen werd ik waker
en loop en weer over te denken wat betekend dit

vriendelijk groet randy

randy
12 jaar geleden

je mag me hier altijd over mailen

onder de volgende mail adres

randy.dijkstra@hotmail.com