Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Slecht slapen in mijn kamer

Stephanie
14 jaar geleden

Hallo,

ik heb namelijk een probleem. Alhoewel, probleem is een groot woord. Maar sinds een tijdje slaap ik niet meer lekker in mijn kamer, ik lig soms 1 tot 2 uur wakker in men bed terwijl ik probeer te slapen. Maar het lukt niet. Terwijl als ik in de living zit, op de zetel, dan val ik na een kwartiertje al in slaap. Hoe komt dit ???

groetjes

matthijs
14 jaar geleden

Hey Stepahnie ,

dit kan door vele oorzaken komen. je hoort wel eens over geesten waar ik zelf niet echt in verdiept ben maar dit zou je
kunnen merken aan dat je het koud krijgt of rillingen krijgt. maar dan wel zomaar uit het niets. met voorbedachte rade
kan ik ook de rillingen krijgen als ik alleen in het donker ben en aan iets engs denk :) . Woon je in een flatje overgens ?
als je namelijk dicht op je buren zit en erg sensitief bent kan het zijn dat je door een onrustige energie van een nieuwe buur
of iemand die er logeert precies boven of onder je wakker blijft. Verder kan het ook straling zijn , of aardlekken of straling van UMTS masten. maar dat lijkt me niet als je er niet eerder last van hebt gehad. het kan natuurlijk ook stress zijn die je
onbewust associeert met deze ruimte omdat je het 1 keer eerder is gebeurt wat je nu automatiseerd in de trant van oh laat het niet weer gebeuren. Er zijn dus heel veel mogelijkheden :)