Ik heb een zeer beangstigende droom meegemaakt, die ik niet kan verklaren. Mijn nachtmerrie begon vrolijk. Ik was, om een onbekende reden, aan het rondhangen op een voetbalveldje wat precies leek op die van de basisschool waar ik vroeger zat. Ik was er met een 2e persoon en rechts van ons stond een vervallen leegstaand pand. Die 2e persoon zei tegen mij van "he kom we gaan daar naar binnen" Maar ik keek naar dat gebouw en had direct een heel onprettig gevoel dat waarschijnlijk betekende dat ik niet verder in de buurt van dat gebouw moet komen. Ik zei tegen die 2e persoon "kom we gaan snel weg hier, iets voelt niet in orde" Dus we begonnen weg te rennen, richting het metrostation, en terwijl ik achter mij keek zag ik een gedaante vanuit dat pand naar mij staren. Vervolgens zit ik helemaal vooraan in de metro. Op de een of andere manier is die 2e persoon verdwenen. Er zitten 3 onbekende jongens (van ong. mijn leeftijd 20) Ik kijk ze alle 3 aan en zij staren terug, want het leek of ik een van de drie eerder bij dat pand zag aanstaren. Dan pakt een van de 3 een pistool en schiet mij neer in mijn buik. Ze lachen en lopen rustig naar achteren toe. Ik lig bloedend op de grond, en niemand doet wat net alsof ik onzichtbaar ben. Dan zie ik mijzelf naast mij zitten en om hulp schreeuwen naar de 2e mij die op de grond ligt. Niemand helpt dus ik spring de metro uit. Ik val op het spoor en wordt wakker. Op het moment dat ik neergeschoten werd voelde ik het ook echt niet als pijn maar als een grote teleurstelling en leegte. Dat gevoel had ik ook nog toen ik wakker werd. Het gebeurde in een periode op school waarvan op een onverwacht vervelende wijze een vriend/kennisschap kapot is gegaan, en een zware teleurstelling omtrent een project.