Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

nachtmerrie +rare gebeurrtenis erna

13 jaar geleden

ik droomde dat mijn jongste zoontje (4maanden) een soort bezeten was.we waren in een onbekende flat waar hij lag op de bovenste verdieping
daar kon je alleen maar komen met de lift.een andere ingang was er niet (ben ook op t dak geweest)
er kwam iemand (onbekend) langs die moest met de lift naar boven toe maar die deed het niet(mijn zoontje blokeerde hem?)
ik zij tegen hem dat hij het wel dee dus ik hielt een blauwe knop ingedrukt en toen ging de lift met hem naar boven.
toen de lift boven kwam hoorde je de lift deur open gaan en die vent schreeuwde en werd vermoord . lift kwam naar beneden met bloed.

op gegeven moment kwam ik wel bij mijn zoontje ...vraag niet hoe maar ik was er.
zijn gezicht zag er grijs zwart uit en hij liep te huilen .
toen keek hij me aan.

en ik gaf hem een klap in zn gezicht.
op de plek waar ik een klap gaf kwam zn normale blanke huids kleur weer terug.
dus zou ik moeten verder slaan.
maar dat gebeurde niet
IK WERD BEZWEET WAKKER IN BED 03:12 UUR EN NOG GEEN HALVE MINUUT LATEN 03:13 WORD MIJN ZOON OOK WAKKER....
DIE WERD OOK ONGEDULDIG ZODAT MIJN VROUW WAKKER WERD EN HEM PAKTE EN BIJ ONS IN BED LEGDE.
IK ZEI :TERING IK HEB EEN NACHTMERRIE GEHAD OVER ONZE ZOON.
WAAROP MIJN VROUW ZIJ : OW DUS VANDAAR DAT HIJ OOK WAKKER IS.

ik heb de hele dag lopen gissen waar mijn droom op moest slaan.en waarom ik het droomde en waarom mijn zoon op dezelfde tijd ongeduldig wakker werd.
misschien weten jullie suggesties of een verklaring?????

hooihoi
13 jaar geleden

Misschien zijn jullie wel telepatisch verbonden. Kinderen voelen het ook vaak aan wanneer er iets aan de hand is, misschien voelde hij dus wel dat je een nachtmerrie had. Het kan zijn dat je opgekropte woede voelt, want je verteld dat wanneer je je zoontje sloeg in de droom, dat zijn kleur normaal werd. Dus dat je woede verminderde. En dat je niet bij hem kon komen kan misschien duiden op dat je je afgezonderd voelt van je zoontje? Dit zijn alleen maar suggesties, dus ik weet niet of dit klopt. Ik ben hier ook geen expert in, dus er hoeft helemaal niks van waar te zijn, haha.