Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Klein dun meisje met haaien tanden

13 jaar geleden

Goedeavond,

Het is heel laat en kan niet meer slapen door een rare droom die ik net had.
Ik droomde dat ik met mij ouders door een donkere straatje in liep. Einde straatje stond er een deur,
Ik deed die open en plots sprong er een kleine dunne meisje voor me neus. heel lief gezicht.
donkere ogen, zwart haar, lichtbruin getinte huidskleur.
Haar gezichtsuitdrukking veranderde al heel gauw in een boze kwade wilt meisje ze deed haar mond open , dat veelste veelste groot uit zag voor haar leeftijd. Haar mond was vol scherpe tanden zoals een haai met tanden! letterlijk!
Ik was opeens alleen. Me ouders waren opeens verdwenen en dat had ik niet door.
Ze viel me aan en beet me benen, armen en schouders. Ik pakte haar hoofd en gooide haar tegen de grond. met kracht drukte ik haar hoofd tegen de grond en werd kwaad op haar en beet haar ook terug op haar armen en wangen. Hoe harder ik terug beet hoe wilder en sterker ze werd.
En toen werd ik wakker.. best eng hoe ik haar nog voor me ziet met haar enge tanden!
Ik ben wel een vechtersbaas in het echte leven maar dit heeft me echt ook een beetje bang gemaakt :P

Iemand ook zo'n droom gehad? en wie weet of dit een eventueel een betekenis heeft?
groetjes

Hoi
11 jaar geleden

Dat is inderdaad wel heel eng,
Zelf heb ik nog nooit zo'n droom gehad.
Misschien iets om met je ouders over te hebben ?