Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Demon zit mij achterna

Yoekanza
13 jaar geleden

Toen ik 6jaar ofzo was kwam iedere week dezelfde droom terug zo vaak dat ik op mijn 7de bijna dacht dat het echt was.
De droom ging over een demon die me achterna zat.
Ik werd wakker in bed ging naar de wc en ging terug
en opeens stond een demon in mijn kamer.
Ik rende zo hard als ik kon weg.
Bij de trap srong ik de laatste 4 treden.
Ik viel de demon kreeg met te pakken en opeens kwamen er nog 3 bij.
Ik schreeuwde super hard mijn hele familie kwam kijken maar deden niks.
En ik werd dan iedere nacht huilend wakker.
Sinds toen heb ik het idee dat ik paranormale krachten heb.
Als de ramen dicht zijn voel ik wind
ik zie schimmen en voel overal handen aan me zitten in bed.

PS: ik heb mijn ouders over de droom verteld maar niet over de krachten want door geloven zij niet in.

Deze droom is altijd bij gebleven maar ik heb hem heel soms nog eens

Yoekanza
13 jaar geleden

Wie kan mij vertellen wat het betekent?

J.
13 jaar geleden

Hoi!

Dat klinkt wel eng, ik weet opzich niet zoveel over dromen enzo.
Maar geloof wel in het paranormale. zie ook aura's schimmen enz
Maar ik heb wel is boeken van Paolo coelho gelezen en in die boeken schrijft hij dat ieder mens een duivel/ demon bij zich heeft!
Miaar het beste is je af te sluiten van al die dingen, wat het kost alleen maar energie.
Groetjes J.

Lizannie
13 jaar geleden

Eng! Ik geloof wel in geesten, die kan ik ook een soort van zien, maar demonen zullen dan een soort kwade geesten zijn..? Wel denk ik dat ze niet precies achter jou aan zitten, misschien bestaan ze ook wel helemaal niet. Ik geloof je wel, maar aangezien het 'alleen' een droom is, denk ik dat er ook iets anders aan de hand is. Voel je je ergens schuldig over, of heb je ruzie met iemand? Dan moet je dat proberen op te lossen. Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar aan je berichtje te zien zit het je nog behoorlijk dwars. Misschien heb/had je ook gewoon veel stress, dan komen zulke dromen voor. Ook als dat niet het geval is, zou ik eens helemaal niets doen en tot rust komen. Even helemaal leeg. Ik ben nou niet een psycholoog ofzo, maar dat helpt volgens mij wel bij zulke dingen.
Groeties.

sirine
13 jaar geleden

hallo
ik ben een meisje van 14 en sinds ik 6 ben voel ik iemand in mijn kamer, ik droom dat ik uit mijn bed getrokke word en ik heb nu ergere dinges meegemaakt. ik kreeg een schop op mijn rug door een schaduw, ik hoor voetstappen, ik voel een aanwezigheid, ik kan ni slapen en ik voel dat het naast mij staat. mijn moeder gelooft mij niet, ze denkt dat ik gek ben, maar ik word achtervolgd, ik was alleen thuis een keer en iets riep mijn naam, ik hoor gefluister, de lichten gaan aaan en uit, mijn deur mijn raam open en dicht, ik weet ni wa ik moe doen maar ik voel mij niet goed. ik ben niet veilig, ik kan niks doen smorgens ontbijt ik niet ik ga snel naar buiten, ik woon niet in een oud huis... ik voel me veiliger buiten, maar als ik bij anderen ben heb ik hetzelfde dat ik ni meer bij een vriendin mag slapen omdat ze ook last hebben van die demon of wat het ook is,, HELP MIJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

shelsey
13 jaar geleden

hoi ik ben shelsey

ik ben 11 jaar en ik word achter volg door een damon
mijn ouders en ik horen dingen mensen binnen komen kinderen lachen
e vrouw met man ruzie maken en ik hooor mijn naam zie raren dingen
val veel voel me nooit goed
en heb raren dromen ik kan pas om 2 uur snachts slapen als het niet later is
mij broer lacht er om mij moeder ook maar mijn vader en zus geloven me want zei horen het ook
mijn zus bevalt nu bijna en heef tal een kind van 2 jaar
maar daaar in haar kindje haar kamer heeft een de papa v mijn vrindin
een kind gezien
weet iet wat te doen geef me tips alsjeblieft ik
en mijn familie zijn hopeloos

HEEEEEELLLLLLLLPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

layla emo damn
13 jaar geleden

oke het klinkt raar maar waar
ik zat in mijn kamer alleen met all mijn knuffels in mijn bed en ik zat muziek te luisteren ( because of you ) en ik zat met mijn gitaar na te spellen
en ik keek naar mijn deur en in mijn deur zit natturijk een raam met 101 nummer op geplakt iedee van mijn grote zus ( ;
en ik keek naar mijn deur en ik zag priecis iemand die zat te kyken en die opeens verstope en ik deed mijn muziek uit en ik legde mijn gitaar neer
en ik zat rustig en bang te kyken
en ik pakte ne ijzere stok zo ne lange en ik zij tege me eigen koman layla en ik deed de deur open en niemand was er ) ;
ik was heeeeeeeeeeeeeeel errrrrrrrrrggggggggg banggggggggggggggg
nu durf ik niet meer alleen naar mijn kamer te gaan .