Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

het meer

margriet
13 jaar geleden

toen ik nog een klein meisje was droomde ik ooit over een heel mooi meer het was er zonnig groot en het had een grote berg ik was er gekomen door het bos heen ik was nooit op zon mooie plek geweest, ik was er de hele nacht en ik was gelukkig.

ik droomde laatst precies dezelfde droom maar dit keer was het meer vervuild en achter de berg was een groot industrieel bedrijf en alle dieren bij t meer waren misvormd, katten met rattenstaarten enz.
dus ik ging naar die kerncentrale (daar leek het op) toe en wou kijken wat er aan de hand was en toen werd ik achtervolgd door mensen in van die witte pakken.

weet iemand wat dit kan betekenen?

13 jaar geleden

Hoi

In je kinderjaren was alles nog rozegeur en maneschijn, dat je ouder werd, ben je geworden wat om je heen was, mee gegroeid met alle ervaringen van het leven.

Het is van belang of het om een onbekende of een bekende man gaat. De onbekende man in de droom symboliseert de schaduwkant van de dromer. Vaak is de onbekende achtervolger in onze dromen de duistere kant van onszelf. De onbekende man wil ons dwingen onze gebreken onder ogen te komen.

Kijk maar of je erwat mee kan.

Groeten H@ns.