In deze vakantie heb ik 2 dagen achter elkaar 2 verschrikkelijke dromen/nachtmerrie's gezien.
Eerste ging alsvolgd ; Ik liep met mijn vriendin door een straat, en ineens liep er een meisje langs, ze draaide zich om en keek me recht in me ogen aan. Het deed me zoveel pijn op dat moment kon ik niet meer ademen. Het meisje, was ik. Ze had een sigaret in haar hand, en ik rook niet. Ze had hele gewaagde kleren aan, en ik kleed mij nooit zo opde manier hoe ik haar zag.
Toen ik wakker werd liep ik langs de spiegel, en ja ik zag die ogen weer. Van schrik begon ik te huilen, ik heb een paardagen met moeite in de spiegel gekeken omdat ik steeds 'haar' voor me zag.
Ik heb heel vaak aan deze droom moete denken en ik denk dat de betekenis zo zit. Ik heb begin dit jaar iemand ontmoet die mij leven heeft veranderd in een positieve weg. Ik ben sinds die persoon een ander iemand geworden. Ik denk dat als ik die persoon niet had ontmoet, dat ik op dit moment dat meisje was die langs liep. Zou dit de verklaring kunnen zijn of zit er wat anders achter ?
---
Tweede droom/nachtmerrie is kort maar krachtig ; Ik zag een gehandicapt jongetje in mijn droom, iedereen probeerde hem te helpen maar het lukte niet hij was de heletijd aan het huilen.
Ik heb me in mijn droom zoveel gespanne dat toen ik wakker werd mijn keel zeer deed. Ik liep naar mijn moeder om haar deze droom te vertelle, maar het enige wat uit me mond kwam was 'mama' en toen liepen de tranen over mijn wangen. Deze droom heeft me heel erg geraakt.
Hier van kan ik me niet eens bedenken wat het zou kunnen betekenen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met de betekenis van wat er achter deze dromen/nachtmerries zitten.