Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

ik miste de trein ...

13 jaar geleden

wie kan mij wat wegwijs maken? dingen wat helderder krijgen?

ik droomde erg verontrustend vannacht. ik was samen met een onbekend meisje in een bus. wij moesten naar een centraal station om de trein te halen. de trein stond op het punt te vertrekken dus wij renden alsof onze levens ervan af hingen. het meisje (wie was dat?) sprong in de trein en en ik wilde ook maar de treindeuren vielen dicht en mijn ene hand zat er nog tussen. ik voelde hoe pijn dat deed, trok mijn hand terug en moest de trein laten gaan. het was overdag, ik voelde me erg verdrietig en huilde alsof ik iets ergs gemist had, want mijn gevoel was dat ik naar mijn moeder moest en dat kon niet meer. ik werd wakker met het gevoel dat ik hardop gehuild had. ik was ervan onder de indruk.

sommige dromen herinner ik me later op de dag pas of helemaal niet en andere dromen zijn zo indringend dat ik weet dat er een boodschap voor me is. wie kan me helpen dit wat te verhelderen?

dank!

13 jaar geleden

Hoi bloem74

De bus reis is een stukje levens weg, het station wijst op verandering in je leven, keuzes maken, het oude ging weg met de trein een stuk van je zelf en waar iets nieuws voor in de plaats zal komen.
Het is iets wat je zelf moet doen, daar kan jou moeder je niet bij helpen, omdat je haar niet meer kon berijken.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.