Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Moeder onderwater drukken

zegiklieverniet
13 jaar geleden

hallo iedereen,
ik werd wakker en toen huilde ik. ik zat te denken wat ik had gedroomd.
Er was een zwembad in onze tuin, en het leek wel een beetje op minecraft. mijn huis was wel hetzelfde. toen opeens lag ik in het water en ik ging mijn moeder verdrinken. ik zat minstens een minuut lang haar te verdrinken. en toen moest ik denken aan de mooie momenten. en ik legde haar op de kant maar ze was al dood. ik ben net wakker, en ik moet weer huilen als ik aan de droom terug denk.
ik wil gewoon weten wat het betekend. iemand vermoorden heeft te maken met de haatgevoelens voor die persoon en die heb ik maar een klein beetje. alleen als je iemand nou vermoord in het water? en je stopt omdat je terug denkt aan de mooie herinneringen.
weet iemand misschien waarom ik dit gedroomd heb?

13 jaar geleden

Hoi zegiklieverniet

Wie in de droom zelf verdrinkt of anderen ziet verdrinken zal in het waakbestaan iets kwijtraken dat hem dierbaar was. De droom waarschuwt ons ook dat we beter op moeten letten omdat we anders bepaalde fouten weer opnieuw zullen maken.

Wie in de droom zijn eigen moeder ziet heeft in het waakbestaan gebrek aan zelfbewustzijn. In dromen van vrouwen kan de eigen moeder ook de bewustwording van de vrouwelijke natuur zijn.

Ik denk dat je bij je zelf moet kijken of die droom betrekking heeft tot je moeder die staat voor hulp en goede raad en het lijkt of je niet wil luisteren naar de raad van je moeder, omdat je haar probeert te verdrinken en het ook nog lukt in je droom, maar ook spijt hebt dat je niet luisterd.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns..