Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

tornado

13 jaar geleden

hoi

ik heb gedroomd dat ik thuis was met mijn mama,men verloofde,mijn hond en mijn zus
mijn mama riep dat er iets afkwam en toen ik keek zag ik een grote tornado door het raam.het begon donker te worden buiten en ik zag blaren ritselen.ik zag geen verwoesting ofzo.gewoon een zwarte/grijze draaikolk(heel groot)
ik riep tegen mama dat ze hetgeen ze wilt redden nu moet meenemen en ook tegen mijn zus.
ikzelf nam mijn hond mee(in men handtas haha) en de pc omdat dit belangrijk was voor men ventje.
ik zocht mijn vriend en vond hem in men mama haar kamer en hij moest nog vlug de zijn 'speciale' albums (platen) pakken(hij is dj van hobby)
ik sleurde hem naar buiten met de bak en riep dat mama en men stiefpapa(die er ineens was) met mij en men vriend moesten komen in de auto(en de hunne achterlaten) mijn zus moest met mijn broer(die was er ook ineens) mee zei ik zodat de auto niet te zwaar werd en we snel konden rijden.
ik keek een laatste keer naar de tornado om te zien welke kant die opging en riep dat we naar de volgende dorp tijdelijk moesten rijden in de andere richting van de tornado.ik zei dat de radio van de auto aan moest zodat we konden insturctie's krijgen over de richting die betste was om te vluchten.

en toen werd ik wakker en voelde ik zeer veel adrealine (of zoiets) en was opgejaagd.de droom gaf me een vreemd gevoel en is me bijgebleven
ik droom vaak van tornado's die ik altijd in mijn mama haar huis zie door het badkamerraam meestal.en altijd roep ik mama en proberen we onze waardevolle dingen te nemen en weg te gaan en meestal stopt het als we vluchten.

ook altijd als er tornado's zijn in men droom dan ben ik doodsbenauwd gewoon,alsof iemand achter u hielen aanzit en je elk moment gevangen kan worden.dat bibberend gevoel in je spieren.maar ik verstijf nooit ofzo ik reageer.maar ben wel doodsbang.
mensen doen me niks maar natuurrampen geven mij een apocalyptys (verkeerd geschreven?) gevoel en ook het gevoel van hulpeloosheid hiertegenover.de laatste tijd heb ik zelf het gevoel dat de wereld kan gaan vergaan,dat er iets aan de hand is,er gebeuren zoveel dingen in de wereld dat ik het benauwd krijg en het gevoel dat het gaat gebeuren.aan de andere kant is er niets anders dan natuurrampen dat me fascineert.ik hou ervan als het stormt en van de bliksem.(ik kijk er uren naar gewoon) het geeft je een awé gevoel :) zo is het precies

wat zou dit kunnen betekenen?

1 keer bewerkt. De laatste keer was 13 jaar geleden door amz.

13 jaar geleden

Hoi amz

Als u droomt door een tornado te zijn overvallen, zult u geplaagd worden door tegenslagen en versteld staan van het mislukken van plannen die onfeilbaar leken om het geluk dichterbij te brengen.

Kijk maar of je er wat aan hebt.

Groeten H@ns.

Tellen
10 jaar geleden

Wat nou als je droomt over een tornado die pas komt als een groot oog in de lucht opengaat?