Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Voeten

Mloes
13 jaar geleden

De laatste tijd heb ik veel last van nachtmerries. Zo droomde ik gisternacht dat mijn voetzool losliet. Het was echt vreselijk eng. Normaal word je dan met schrik wakker, maar ik zag echt alles gebeuren. Heel intens. Mijn vel onder mijn voet liet los en daar was het zwart (net of het afgestorven was). Er groeide ook iets (gras). Iemand vertelde mij, dat ik dit had opgelopen omdat ik te veel op blote voeten liep. Daardoor was er iets door mijn voetzool gedrongen en was onder mijn vel gaan groeien. En ik bleef mij maar afvragen waarom ik het niet eerder had opgemerkt. Ik raakte in paniek en was bang mijn voeten te verliezen. Toen werd ik wakker. Heel vreemd dus. Zou het iets kunnen betekenen???

Droom Uitleg
13 jaar geleden

Het betekend letterlijk: "Je moet stevig in je schoenen gaan staan, met beide benen op de grond"
Voel je je ergens onzeker over? Dan is nu het moment om je zelfvertrouwen wat op te bouwen.

Mloes
13 jaar geleden

Bedankt voor de reactie! Ik heb sinds kort wel een nieuwe baan waar ik heel onzeker over ben. Ik vraag mij steeds af of ik geschikt ben voor het werk en of ik überhaupt gelukkig ben met mijn baan. Ik heb bij deze baan continu faalangst. Ik denk dat het daar wel eens aan zou kunnen liggen!