Hoi Garnaaltje.
Deze droom gaat over je zelf, dat had je misschien al begrepen.
Sneeuw staat symbool voor koude en gevoelloosheid. Wie in de droom sneeuw ziet zou zich in het waakbestaan eenzaam kunnen voelen, Het ijs dat in de dromen verschijnt is het symbool voor het bevriezen van gevoelens.
De kamer is het binnenste van het huis, dus in feite het centrum van je eigen ik. Soms ben je gesloten tegenover de buitenwereld als je in de droom in een kamer verblijft.
Als je droomt over je werkplaats zult u doortraptheid gebruiken om je tegenstanders te overwinnen.
Glas is zeer breekbaar en duidt dan ook meestal op fragiele zaken. Dat kan het breekbare van een relatie zijn maar ook het breekbare van een gedachte, een idee of een droom.
Het meer staat symbool voor het op en neer gaan van het leven, het ondoorgrondelijke, het onbekende en het onbewuste.
Takken die je in de droom tegenkomd zeggen iets over je psychische toestand. Ze zijn dan ook symbolisch gezien onderdeel van je levensboom.
De duivel, een gevallen engel, verschijnt in je droom om meedogenloos je karakterzwaktes en zwakke plekken van je zielenleven te onthullen.
De kus is al vanouds het teken van het hoogste geluk, maar het kan ook de kus van het verraad en zelfs de dood zijn. Het is dus van groot belang erop te letten wie jou in de droom kust, of wie jij in de droom een kus geeft.
Wat kan zo,n droom nu betekenen voor jou garnaaltje, ik denk dat je een groot probleem hebt, dat je erg onverschillig bent en als je zo door zou gaan echt de duivel kust en de duivel niet een zoen geeft, maar je hebt heb in de gaten, zodat je nog kan veranderen.
Dit zijn de betekenissen van je droom symbolen voor zover ik die vinden kan.
Kijk maar of je er wat mee kan.
Groeten H@ns.