Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Droom auto ongeluk

evaaaa
13 jaar geleden

Ik wilde vragen of er iemand is die mijn droom kan uitleggen.
Ik ben een meisje van 12, mijn ouders zijn sinds begin dit jaar gescheiden, en dit droomde ik vannacht:
Ik zit met mijn vader en moeder in de auto. We rijden eerst heel rustig, maar dan ineens snel. We krijgen een auto ongeluk en daar liggen we alle drie. Mijn moeder en ik zijn ongedeerd, maar mijn vader is dood. Mijn moeder reageert heel rustig maar ik begin heel erg te huilen. Mijn moeder troost me en we gaan. Wat we met mijn vader hebben gedaan is niet vertelt in mijn droom. Ik kan de tijd daarna alleen maar huilen en zeg het tegen niemand, tot ik het tegen mijn oma zeg, maar ook die reageert heel rustig. Het lijkt alsof niemand het heel erg vind behalve ik. Toen werd ik wakker.

marchina
13 jaar geleden

hallo eva.
volgens mij houd het in dat het en verwerking is anderen besteuren joun leven logies je bent ook nog maar 12 ;-).
jij vind het weschijndelijk heel erg dat je ouders uitelkaar zijn gegaan en bent bang dat je je vader daar door kwijd geraakt bend (dood) in je dromen je moeder doet er makelijk over vanwege dat ze uitelkaar zijn je oma is denk ik van je moeders kand moeders staan altijd achter het besluit over de kinderen het is voor jou een rouw prosses voor je moeder was het al over.
ik denk dat dat het is?? meschien hebben andere andere iedeen of meschien vind je dat er waarheid in zit.
Ik hoop je genoeg te hebben geholpen.
M.V.G. Marchina