Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Kind verandert in demoon

kelly1993
13 jaar geleden

SORRY DAT IK HEM DUBBEL POST MAAR HIJ STOND PERONGELIJK BIJ ALGEMEEN!

Hallo,

Ik heb de laatste tijd steeds dezelfde droom.
Het gaat iedere keer een beetje anders maar het komt wel op hetzelfde neer. Ik zal mijn droom van vannact beschrijven:

Ik zat op een openbaar toilet, toen ik van de wc afgelopen kwam om mijn handen te wassen stond er een klein blond meisje achter me in de hoek.
Ik kijk haar aan en zeg hoi, ze vraagt aan mij wil je mij een handje geven. Ik zeg tuurlijk wil ik jou een handje geven.
Dus ik geef het meisje een handje waarna ik flauwval en alles wazig word, ik lig op de grond en voel echt de koude tegels van de wc vloer (en de rillingen wat een normaal iemand heeft als je flauwvalt) ondanks dat alles wazig is zie ik het meisje nog in mijn ooghoek die helemaal verandert in een soort van demoon ze ziet er een beetje uit als ongeboren kinderen die nog vervormd zijn (best wel eng) heeft ook donkere ogen niet zoals in films zwart maar heel anders weet het niet precies te beschrijven. Ze zuigt iets uit me weg maar ik weet niet precies wat ze uit me weg zuigt of het nu geluk is of iets anders maar iedere keer in mn droom als ik het meisje een hand geeft voel k me helemaal leeg gezogen en blijft er alleen nog maar een sterk angstgevoel achter.

Ook weet ik in iedere droom dat ik het meisje geen hand moet geven omdat het een demoon is maar toch heb ik altijd de kracht niet om mezelf te beheersen en geef ik het meisje toch weer een hand. En ben ik er van overtuigd dat ik haar wel aan kan. En op het laatste wanneer ik dus tegen begin te stribbelen verzwakt de demoon ook altijd maar ik heb nooit de kracht om het helemaal te verslaan en uiteindelijk word ik wakker en durf ik weer een paar dagen niet te slapen.

Ook loop ik hierdoor de hele dag met een angstgevoel door. De droom blijft de hele dag in mn hoofd hangen en om de een of andere reden als ik op plaatsen kom waar mijn droom ooit afgespeeld heeft bvb openbaar toilet kijk ik altijd ff om me heen of er niet iets staat. Het komt misschien een beetje gestoord over haha.

Zou iemand mij kunnen helpen wat dit zou kunnen betekenen want ik heb het gevoel dat ik toch ergens onbewust mee zit.

Groetjes,

13 jaar geleden

hoi.

Deze droom gaat helemaal over je zelf.

De wc gaat over loslaten, schoon maken van je problemen, het kleine meisje is de kant van je zelf waar je mee aan het vechten bent je elke keer weer leeg zuigt, het is die kant die heel veel liefde nodig heeft, het achter gebleven kind in jou wat steeds weer om liefde vraagt en dat alleen bij jou kan vinden en dat, dat soms heel heftig kan zijn, wat jij ervaart als een demon

Als je in gedachten dat meisje voor je haalt, kan je haar dat zelf die liefde geven die ze nodig heeft, zoals dat je een kleinkind koesterd en zoenen geeft, en teder tegen gaat praten zoals moeders tegen hun kleine kinderen doen?

Ik denk dat ooit jij een periode hebt gehad in je leven die niet zo goed is geweest, dat je vechten moest om je bestaan als kind zijnde. en dat nu aandacht vraagt

De hand is het symbool van handelen, Daarmee is de rechterhand dus de hand van het gevoel.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

kelly1993
13 jaar geleden

Nou eigelijk iedere keer als ik het meisje tegen komt en ze vraagt me om een hand weet ik dat ze me leeg zuig, maar ik geef haar toch altijd een hand want ik heb het gevoel dat ik haar moet helpen ondanks dat ik besef dat het eigelijk helemaal geen klein meisje is.

Ik ben inderdaad mijn jeugd kwijt geraakt vanaf mijn 6de en heb het nooit meer terug gekregen. en gaf ook mijn rechterhand aan het meisje.
Bedankt voor je reactie nu zijn er voor mij toch al wat dingen duidelijk.

13 jaar geleden

Hoi Kelly.

Bedankt voor je antwoord.

Nog een vraag, hoe oud schat jij dat kind in je dromen.

HG h@ns.

kelly1993
13 jaar geleden

Uhhmmm pff nu vraag je me wat.
Ik denk een jaar of 4 misschien 5.

13 jaar geleden

Hoi Kelly

Een jaar of vier vijf, vind je het dan vreemd dat jij je eigen kleine kind weer tegen komt en vraagt om liefde die ze toen niet heeft gekregen en jij kan dat alleen zelf aan vullen doe met je gedachten dat achter gebleven kind met liefde te omhelzen.

HG H@ns.