Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Gevoel van geesten in mijn droom

Mirjam Koelewijn
12 jaar geleden

Hallo,
Ik heb sinds een maand of 6 nare dromen over een geest die mij vastpakt als ik slaap.Ik probeer wakker te worden maar dit lukt pas na een paar pogingen.Ik word dan angstig wakker en ben helemaal verkrampt van het aanspannen van spieren.Ook heb ik gedroomd dat ik de geest volgde maar waar naartoe?Negen maanden geleden is mijn vader overleden.Kan deze droom hiermee te maken hebben.Weet iemand ook hoe ik ervan af kan komen.
Groet,
Schone slaapster

Howliet
12 jaar geleden

Hallo Mirjan,

Het kan inderdaad te maken hebben met het overlijden van je vader.
Het kan zijn dat of jij het diep van binnen maar niet kan loslaten of dat hij heel dicht bij je is elke nacht niet kan accepteren dat het zo gelopen is zeg maar. (Ik weet niet hoe de relatie of situatie was dus kan het niet echt zeggen voor je, maar dat is wat in me op kom) Een van beide heeft er nog geen vrede mee en accepteer de situatie niet. probeer voor jezelf de situatie van je vader goed te overzien en voor jouzelf goed te accepteren. ik denk dat dat al een hoop rust geeft voor jou en eventueel voor je vader.

Veel succes,

Groetjes Melissa