Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

massa moorden door hart uit de borstkas te rukken

Martin
12 jaar geleden

hoi

ik heb een hele lange realistische droom gehad, waarin ik in de binnenstad van utrecht liep, en iedereen (dus zo'n beetje half utrecht) zonder reden of aarzellen het hart uit de borst kast rukte (door in de borstkast te grijpen en het hard er uit te trekken)

in de droom kwam ik ook 3 bekenden tegen (3 colega's) waarvan ik ook bij 2 het hart er uit trok, behalve bij 1, toen ik die zag hield ik er mee op, maaar, vervolgens bleef het zelfde (dus het moorden) gebeuren, maar dan perongeluk. dat ik mensen omstoote en die vervolgens door een paaltje (met het hart) heen vielen, en alsnog dus veel mensen vermoorden. de laatste persoon die ik in de droom tegen kwam (ook een onbekende) gaf ik expres een duw, waardoor die dus door een paaltje heen viel en het hart op het paaltje bleef liggen,

toen werd ik wakker.

martin
12 jaar geleden

aanvulling, bij die laatste persoon die ik expres een duw gaf, en het hart op een paaltje bleef liggen, die veranderde vervolgens in een standbeeld (soort monument)