Heey iedereen,
Ik heb al vaker op dit forum gekeken en herkende mezelf in sommige verhalen. En nu wil ik graag mijn verhaal kwijt en ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Het klinkt misschien heel raar, maar ik moet altijd in een bepaalde houding liggen om nachtmerries te voorkomen. Eens in de zoveel tijd verandert die houding. Dan krijg ik opeens een nachtmerrie en moet ik weer uitvinden hoe ik moet liggen. Een vriendin van mij zei dat het bijgeloof is, maar als ik alleen aan leuke dingen etc denk voor het slapen en denk dat ik fijn ga dromen gebeurt het alsnog. Het ergste is dat ik pijn kan voelen in mijn dromen en in mijn nachtmerries wordt ik bijna altijd vermoord tenzij het niet zo'n erge nachtmerrie is maar dan wordt ik wel meestal pijn gedaan. Eigenlijk kan ik altijd voelen in dromen. Niet alleen pijn, alles. Als ik nachtmerries heb heb ik daarna ook wel eens een slaapverlamming gehad. Soms droom ik ook dat ik wakker wordt en dan denk ik dat het echt is. Dan wil ik het licht aan doen en die doet het dan niet. Daarna komt er altijd iets dat me pijn wil doen of vermoorden. Op het moment dat ik zie dat het licht het niet doet weet ik opeens dat ik droom maar het voelt nog steeds echt. En ik wee dan ook al dat er iets of iemand komt. Soms weet ik ook gewoon dat ik droom maar ik blijf alles voelen. Ook wou ik een keer zo graag wakker worden dat ik in mijn slaap mijn ogen open trok. Dat was zo eng! Eerst zag ik helemaal niks terwijl mijn ogen open waren. Ik was echt blij toen ik mijn zicht weer terug kreeg!
Vier of vijf dagen geleden kreeg ik na een lange tijd opeens weer een nachtmerrie. Deze was nie echt eng. Het water stond overal hoog en ik zat ergens op een rand. Ik zat met mijn benen in het water,ik kon het water voelen. Achter me hoorde ik iemand roepen. Er kwam een best wel grote vis aanzwemmen met hele scherpe tanden. Ik hoorde een gil en zag dat de vis iemand te pakken had. Ze verdween in het water en de vis kwam min kant op. Toen hij vlak bij me was trok ik mijn knieeen op en schrok ik wakker met opgetrokken knieeen.Die nacht daarna had ik weer een nachtmerrie. Deze keer was ie enger. Ik was met mijn vader, moeder en broer bij een oude vrouw die achter tralies zat. Ze had enge misvormde handen. Ze wou mijn en mijn broer handen vasthouden.Mijn broer wou dat niet maar ik dacht dat het geen kwaad kon. Haar enge handen grepen de mijne vast en wouden niet meer loslaten. Ze kneep heel hard alsof ze mijn botten wou breken. Uiteindelijk trok ik heel hard en schoten mijn handen uit de hare. Het voelde net alsof haar enge handen nog steeds in de mijne knepen. Die avond of nacht stierf mijn oma in mijn droom. Ik was de enige die moest huilen, heel raar. Ik had in mijn kamer oorbellen liggen die van haar waren geweest. In werkelijkheid heb ik die oorbellen ook alleen zijn ze van mijn moeder geweest. Ik pakte ze en nam ze mee omdat ik dacht dat anders die oude vrouw met de misvormde handen ze ging stelen. Daarna werd ik wakker. Ik checkte meteen of die oorbellen er nog waren. Zo echt leek mijn droom. En nu ben ik steeds bang dat die enge vrouw er opeens is en me vast gaat grijpen. Daardoor slaap ik al drie nachten pas rond vier uur in.
Weet iemand wat dit allemaal betekent en wat ik er tegen kan doen?
Please help me!
Xxx N