Goedemorgen allemaal...
ik ben F. en ben nu ongeveer 30 weken zwanger van ons 2 de kindje.
Ik droom de laatste tijd heel veel; heb ik altijd al gedaan maar de laatste tijd komen er 2 dromen constant terug! Ik kan ze gewoonweg vertellen zeg!
Ik vind het echt geen aangename dromen. ze hebben telkens een goeie afloop maar toch, het doet pijn!!
Ik droom bv dat ik in de auto zit met mijn grootouders ik naast meme lachen enzo, pepe vooraan, maar niemand aan het stuur en dan zie ik meme doodangst kijk ik voor mij en vliegen we letterlijk door een bocht de dieprik binnen. het enigste wat ik zeg, en ik blijf blijkbaar rustig he, alles komt goed meme...pepe lacht naar me,ik probeer toch nog het stuur te nemenen dan een klap met lawaai,en dan wordt ik zwetend wakker!
deze nacht had ik een droom weer met mijn mannetje en dochtertje!we zijn ook in de auto en zij zit mee te zingen, ik kijk naar mijn man, hij lacht en voor ik het weet zitten we onder water..ik los de riem van mijn man, die is bewusteloos en mijn dochtertje kijkt me zo angstig aan.ik zeg van alles komt goed, ik neem ze bij me stamp de deur open, neem mijn man boven water zet mij dochter op zijn borst en zwem na de oever.ik blijf constant kalm en lachen????alles heeft altijd nen happy ending maar komaan zeg..
Is dat omdak ze bang ben om ze te verliezen, of staat der ons wat te wachten ofzo met een auto? Ik weet het niet. ik ben wel niet op mijn gemak, let nu dubbel zoveel op als we in de wagen zitten en mijd plaatsen met water met de auto...
Houden de dromen dan terug op of is dat je onderbewustzijn die reageert op iets?
Hebben jullie ook zo een dromen gehad tijdens de zwnagerschap? ik vind het allesinds niet leuk!
Als jullie zo een mening hebben of iets weten hier omtrent gelieve het zeker eens te laten weten. dan kan ik het mss anders aanakken ofzo. dan weet ik dat ik me niet steed zorgen hoef te maken.