Dit forum liep van 2008-2020, is nu gesloten en te bekijken als archief. Berichten plaats je in het nieuwe droomforum

Schorpioenen en onweer

bram
12 jaar geleden

Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik probeer het uit.

Dit is namelijk mijn eerste keer dat ik mijn droom post. wil graag de betekenis achterhalen.

Ik droomde vannacht dat ik in het huis van mijn vriendin was, waar allerlei schorpioenen liepen. ze waren niet in aanvalspositie maar waren toch vrij intimiderend tegen mij en ik was ook ontzettend bang om gestoken te worden. dit speelde zich boven af. toen ik naar beneden liep en later weer naar boven liep er nog 1 op de trap en na deze geppaseerd te zijn waren ze boven ' verstopt' . ik wist dat ze aanwezig waren maar zag ze niet. verder is het een beetje wazig maar volgens mij werd ik op het laatst wel aangevallen. ook was er sprake van intimiderende onweer.

Ik hoop dat iemand hier iets mee kan maar ik hoop het echt.

Groeten,

Bram

12 jaar geleden

Hoi Bram

Als je droomt over een schorpioen, vertegenwoordigt dit een pijnlijke of schadelijke situatie in je wakkere bestaan. Deze droom verwijst tevens naar vernietigende gevoelens, bittere woorden en/of negatieve gedachten van- of jegens jezelf. Je droom voorspelt een pad van zelfvernietiging.

De droomuitleg van een naderend onweer is niet gunstig. Het voorspelt ziekte, tegenvallende (zakelijke) resultaten en verlies van vrienden, waar je een triest gevoel aan overhoud. Als de bui overtrekt, dan zal je deze gevoelens in mindere mate ervaren. lees meer

Als het waar is kan er het een en ander gebeuren, ik denk dat je goed opletten moet.

Groeten H@ns.